Nogger Mint Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag med. MEn nu är det fler liksom kända som man känner igen lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Hmm, vad var egentligen allas första användarnamn? Mitt var jonash, men jag tror jag är mest känd (om man kan säga så...) som Cyndaquil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlippinG Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag var medlem på fuskarna.nu o i början visste jag ingenting.. fast jag har samma namn som jag hade där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 hette vegeta ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag har glömt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Sluta med det tillbaka till tråden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Mitt första inlägg var om hjälp med zelda. Me too, fast så var jag G-force :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag blev medlem på fuskarna för jag ville ha hjälp med Pokémon Röd.. ;) Och det var för 3 år sen, sen har jag liksom bara hängt med på alla versionerna av fuska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 först hette jag GTA 3(vet inte varför, lite knäppt när jag tänker efter) min första inlägg var nog om nåt ps2 spel... :unsure: kanske gta 3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag vart medlem nästan just när dom startade sidan ! kolla själv på medlemsnumret men jag kommer inte ihåg mitt första inlägg säkert nått om pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag kommer inte ihåg vad jag hette på fuskarna men mitt allra första på fuska.se var nog Grizzly-Päron sen PoPcorn sen Broder Kassler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag vart medlem nästan just när dom startade sidan ! kolla själv på medlemsnumret men jag kommer inte ihåg mitt första inlägg säkert nått om pc amen de va ju bara på den här sidan, den första var Fuskarna.nu men skit it :P jag har allti hetat Karata ;P (om nån undrar så betyder de; Den svarta draken) Min historia (kanske inte så bra men man skulle ju skriva den): Jag va hoss min kompis och vi skulle kolla på fusk till ett spel, sen så efter de så tyckte ja att sidan verkade bra och när ja behövde fusk så gick ja in dit (va inte medlem i forumet då) tillslut så hittade ja forumet och ja kolla runt där ganska ofta (va fortfarande inte medlem) sen så när ja behövde hjälp me ett spel så blev ja medlem. De va faktiskt MYCKET bättre då än nu för då va liksom alla vänner me vandra och de va bra stämning (och sånt) inga spammare eller nåt heller. så fanns de inga poäng och de va MYCKET bättre då, men sen när dom bytte till Fuska.se (inte samma sida som denna) så va de många gamla som försvann och de kom fler nya medlemmar och stämningen försvann (iaf i NGC forumet) :( Alltså: DE VA BÄTTRE FÖRR!! PS. mitt första inlägg var typ: HEEEEEJ!!!!! :D :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.