FireFly Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) O sen Bumble som då hette Cyndaquil! Dej minns ja osså! ;)Jo, jag gjorde ju din första avatar, och då skrev du det i signaturen... Redigerat 14 Maj 2004 av Bumble Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) :) Ja de stämemr bra de Bumble! Ja tack så mycke Knuckles! :D O sen höll ja på o glömma Ruffy^ som osså e en toppen kille! Redigerat 14 Maj 2004 av Vector Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) Nu blir jag glad :) Redigerat 14 Maj 2004 av Ruffy^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) tillbaks till tråden! vill ni tacka så kan ni skriva det i parantes efter att ni skriver lite om DGGT (den gamla goda tiden) alltså skriv en liten historia till om ni har nån eller så kan ni ju ändra det ni skrev innan! Redigerat 14 Maj 2004 av Manga Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 förlänge sen i fuskarna.nu var mitt första inlägg när bara pokemon gul blå röd dem enda pokemon spelen i gameboy fanns då skrev jag om hur man får mewtwo.hete där Cobra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Hmm, ngn som kommer ihåg mig som jonash...? Kommer ihåg när Knuckles (Legolas) skulle hjälpa mig med Tibia, men jag kom aldrig in... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Hmm, ngn som kommer ihåg mig som jonash...? Kommer ihåg när Knuckles (Legolas) skulle hjälpa mig med Tibia, men jag kom aldrig in... :) Ja minns dej som Jonash!Även då va du en toppenkille! Men vi snacka nog inte så mycke då, met ssåg allt du skrev o så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 http://forum.fuska.se/index.php?act=Search...sts&hl=&st=1550 Där finns mina första inlägg, och här mitt senaste! :) (Knuckles, för vad?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 TILLBKAS TILL TRÅDEN, NU!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 På nått sett gilla ja den tiden bättre...ja vet inte varför...men de va roligare då, enligt mej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Här ska jag skriva lite possitivt: Det spelar igentli´gen ingen roll på ålder här på internet jag har en kompis som ska fylla 18 själv är jag bara 12 Hmmm.... Nån som vill bilda DGGT-Forum här på fuska.se ? Skriv inte bara ja eller nej skriv nått mer annars kan nån få en varning och det vill ingen ha ;) Ni får mig bara att längta efter DGGT !!! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Mej får ni att längta till att Admin kommer och gör Knuckles tråd till en omröstning! :) (ja) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.