XabeR Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 jag är nog mer känd som smile om ni undrar vart han tog vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Mej får ni att längta till att Admin kommer och gör Knuckles tråd till en omröstning! :) (ja) Såklart jag gör det !!! :) Jo dig kommer jag också ihåg när du hette Jonash du gav mig och nåra andra en adress till skapa-ikon + skapa-muspekar program helt på svenska vad var adressen förresten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 klart man kommer ihåg jonash typ den första jag lärde känna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 O nu har du den avatarn som du hatt genom tiderna B, de e ganska coolt att man kommer ihåg de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 ingen som kommer ihåg smile? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Joo,det var ditt gamla namn ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 BIngo vi har en vinnare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Ja minns dej som Smile! Ja gjorde nårra avatarer till dej men dom blev misslyckade! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) ingen som kommer ihåg smile?Smile - Spamningens käraste vän :P Jag skojade B) Redigerat 14 Maj 2004 av PePsodenT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 haha vector dom avatarerna har jag på datorn dom är visst snygga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 haha vector dom avatarerna har jag på datorn dom är visst snygga! Jaja, tack isåfall! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scones Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 E ente du känd här Knuckles!!! Alla vet ju typ vem du e! Nu e du lite blyg tycker ja! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.