Rullis Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag är väl känd då,Knux,det är du också! Du är känd som den som har mest poäng,och en bra kompis =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jaa, det finns så många kända, populära osv här på fuska.. Inte jag alltså (absolut inte jag) men.. Typ Omega, 0013 osv.. De är kända.. Ruffy^ kommer nog först bland de som icke är moderatorer/Admin.. Jag minns den gammla goa tiden på fuskarna..*drömmer mej bort*... Man var så liten och alla andra var så stora..Ussh...det var kul. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jaa, det finns så många kända, populära osv här på fuska.. Inte jag alltså (absolut inte jag) men.. Typ Omega, 0013 osv.. De är kända.. Du e ju mest känd här på fuska ju ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (redigerat) -ÄNDRAT- Redigerat 14 Maj 2004 av PePsodenT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Japp , LUGNT rikast . Men vi får väl inte chatta i tråden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (PePsodenT @ 14/05-2004 22:13:51) Jaa, det finns så många kända, populära osv här på fuska.. Inte jag alltså (absolut inte jag) men.. Typ Omega, 0013 osv.. De är kända.. Ruffy^ kommer nog först bland de som icke är moderatorer/Admin.. Jag minns den gammla goa tiden på fuskarna..*drömmer mej bort*... Man var så liten och alla andra var så stora..Ussh...det var kul. ^_^ det kommer jag ihåg.Bloko tänkte jag,vad många inlägg har hade!typ 1300 inlägg! Jag tänkte,jag komemr aldrig göra så många inlägg :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 (Ruffy^ @ 14/05-2004 22:16:26) (PePsodenT @ 14/05-2004 22:13:51) Jaa, det finns så många kända, populära osv här på fuska.. Inte jag alltså (absolut inte jag) men.. Typ Omega, 0013 osv.. De är kända.. Ruffy^ kommer nog först bland de som icke är moderatorer/Admin.. Jag minns den gammla goa tiden på fuskarna..*drömmer mej bort*... Man var så liten och alla andra var så stora..Ussh...det var kul. ^_^ det kommer jag ihåg.Bloko tänkte jag,vad många inlägg har hade! typ 1300 inlägg! Jag tänkte,jag komemr aldrig göra så många inlägg :rolleyes: Samma här, jag hade några inlägg och jag kämpade för fler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 O nu har du den avatarn som du hatt genom tiderna B, de e ganska coolt att man kommer ihåg de! Minns faktiskt att jag hadde den jag tänker behålla.(Den har jag ärvt av min (fuskarna.nu bror) Ade.) Men vet ni en sak ? Ja ni vet ju massor av saker men idag är en dag jag aldrig glömmer den dag då jag fått träffa många polare :) Men jag kommer väll vakan vilken sekund som helst och då har ingenting av detta hänt :( Men det har det !!! Jo snart måste Admin göra den till omröstning den dära om Fuskarna.nu eller fuska.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag tror att mitt allra första inlägg var en fråga om var man kunde hitta hammaren i Zelda-a link to the past. Sen frågade jag lite fler frågor om Zelda och gjorde nya trådar innan jag fattade att man skulle skriva i samma tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 14 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2004 Jag tror att mitt allra första inlägg var en fråga om var man kunde hitta hammaren i Zelda-a link to the past. Sen frågade jag lite fler frågor om Zelda och gjorde nya trådar innan jag fattade att man skulle skriva i samma tråd. hehe, det lät bara lite kul. förlåt. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jag kommer inte ihåg det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 men joy är väl känd här på fuska iallafall många vet vem det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.