derik Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 men joy är väl känd här på fuska iallafall många vet vem det är! Han var jätteschysst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 mm jag håller verkligen med. men andreas det är väll vector nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Jaa,Andreas är Vector ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Tss, rikast? Det är ingen bra titel, snåljåp typ.. Fatta, jag vet att jag inte är känd.. Försöka överbevisa det i ett Pm.. Jag kan inte se att jag är känd iaf.. Nu måste vi tillbaka till ämnet, en modde e f*n online!! Knux, du e visst känd här på fuska! Nu e du alltför blyg tycker jag! ^^Kolla, du e shysst, du har ett eget forum, hjälper andra om dom behöver och du spammar inte. De e bara en bråkdel av allt som gör att du är känd! De första inlägget jag gjorde var nog på nån zeldatråd. Då var det första fuska.se. Men jag brukade kolla på forumet när det var fuskarna.nu. Jag har hetat Sailor_Star och Dragon_girl om nån undrar. ^^ I miss Joy too... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 (redigerat) dom som ja tycker e/var kändast är: 0013,B,Ytterman,joy,darmani,draghon,admin(såklart) och Knuckels :D jag var väll liite känd i NGC forumet på fuskarna men nu så är jag ju inte särkilt känd..... JUSTE!!! kom ni ihåg frågesporten som vi hade (ja va en av dom som skulle skriva frågor), den blev typ 80 sidor lång, tills nån (kommer inte ihåg vem) skrev nått taskigt till nån annan och så stängde suna den :( men den va iaf riktigt kul!! Redigerat 15 Maj 2004 av karata Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Ahhhhhhh DGGT var alltid rolig men det är det nog alltid när man minns tillbakapå nåt..... jag minns att ALLTID, alltid när jag behövde hjälp så brukadejag gå in på fuskarna och be om hjälp. Det gör jag även nu! Joy dig längtar jag med efter! var kul men lite tråkigt att du lovade mig en avatar gratis sen stack du. Men jag tackar för det också! Det är en av de saker som fått mig att göra mina egna avatarer. (till er som skriver här skriv tack brev efteråt när ni skrivit nåt om DGGT så är ni snälla vi är här för att skriva om den inte för att tacka men det är ok om ni håller det här villkoret tack!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Dom jag kommer ihåg från fuskarna.nu är: Manga Master, Knuckles, Ytterman, Draghon, Karata, Joy (plz kom tillbax) och Salz. Min story som jag kommer ihåg nu: Jag frågade om min kompis visste någon bra fusksida. Då visade han mig fuska. nu. Sen kollade jag lite på Google efter fusk då hittade jag fuskarna.nu. Sen var jag där nån vecka då kollade jag efter fusk till Gameboy då såg jag bara förstår du inte fusket? klicka här. Då tänkte jag: Vaf*n är det här för ställe? Det ser ut som ett sjukhus för psykiskt störda (jag kunde iinte komma på nåt annat att tänka då :P ). Då kollade jag på Gameboy och Nintendo 64. Jag var gäst några veckor. Sen såg jag "registrera" och då tänkte jag varför inte? Så jag döpte mig till FoxMcCloud. Fast jag glömde såklart mitt lösen sen :P Då fick jag registrera om mig och då döpte jag mig till Peppy. Sen har det gått som det har gått. Mina användar-namn genom tiderna: Peppy- Son-Pucko- Metabee- Dragonfire- MetaDragon- Super Sonic- Fuzzie- DeBug Fuzzie. (Jag kommer väl ihåg frågesporten karata. Han som gjorde så att tråden låstes hade mins 23 ! i sitt inlägg, runt 50 smilies+ Personligt påhopp. Kommer ni ihåg min Sant eller Falslt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Maj 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Dom jag kommer ihåg från fuskarna.nu är: Manga Master, Knuckles, Ytterman, Draghon, Karata, Joy (plz kom tillbax) och Salz. Min story som jag kommer ihåg nu: Jag frågade om min kompis visste någon bra fusksida. Då visade han mig fuska. nu. Sen kollade jag lite på Google efter fusk då hittade jag fuskarna.nu. Sen var jag där nån vecka då kollade jag efter fusk till Gameboy då såg jag bara förstår du inte fusket? klicka här. Då tänkte jag: Vaf*n är det här för ställe? Det ser ut som ett sjukhus för psykiskt störda (jag kunde iinte komma på nåt annat att tänka då :P ). Då kollade jag på Gameboy och Nintendo 64. Jag var gäst några veckor. Sen såg jag "registrera" och då tänkte jag varför inte? Så jag döpte mig till FoxMcCloud. Fast jag glömde såklart mitt lösen sen :P Då fick jag registrera om mig och då döpte jag mig till Peppy. Sen har det gått som det har gått. Mina användar-namn genom tiderna: Peppy- Son-Pucko- Metabee- Dragonfire- MetaDragon- Super Sonic- Fuzzie- DeBug Fuzzie. (Jag kommer väl ihåg frågesporten karata. Han som gjorde så att tråden låstes hade mins 23 ! i sitt inlägg, runt 50 smilies+ Personligt påhopp. Kommer ni ihåg min Sant eller Falslt?) Så var det för mig också att en kompis visade mig sidan och att man kunde få hjälp så visade han mig att man kunde registrera så jag gjorde det! Tillslut nån som kommer ihåg mig! trodde jag var bortglömd Om ni undrar så hette jag Son-Gohan innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 nej men jag kommer ihåg en frågesport som yoshi gjorde i ngc forumet den var fett som f*n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 De va just den ja prata om :D jag tror de va jag, yoshi och någon annan som ställde frågorna. Jag kommer ditt sant eller falskt peppy :P (de är väll de du är mest känd som) och manga master, såklart man kommer ihåg dig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Dom jag kommer ihåg från fuskarna.nu är: Manga Master, Knuckles, Ytterman, Draghon, Karata, Joy (plz kom tillbax) och Salz. Tyvärr, jag var inte reggad på fuskarna.nu tiden...så mej kan du nog inte komma ihåg! Varför glömmer alla bort K3nG4? Honom har jag sett från min första dag på fuska.se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2004 Den fröta jag såg var Donald Duck Genius...Han var schysst och hjälpte mig med Pokémon.. Miss him :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.