DarknessSky Skrivet 21 December 2010 Rapport Dela Skrivet 21 December 2010 Svenska och Engelska lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 No, lätt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 30 December 2010 Rapport Dela Skrivet 30 December 2010 Teoretiskt: Samhällskunskap Praktiskt: Slöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Teoretiskt finns det nog inget, för jag har avslutat Engelska A, B, Svenska A och Matematik A. Det som kanske skulle kunna vara kul är nog Samhälle A i tredje året. Praktiskt sett är det alla fordonsämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Engelska, no offense. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ohm Skrivet 1 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2011 Teoretiskt: Fysik B (speciellt delarna om el, magnetism och induktion) Praktiskt: Verkstadsteknik, speciellt att svetsa :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 SO :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 Matte skulle jag tro än så länge, inte kommit igång med mina nya kurser än så vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Matte, musik och engleska. NO kan var ganska kul om det är ett intressant ämne också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 28 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2011 Just nu låter Teknik 1 mest intressant. Har dock inte börjat med en enda kurs än, bara gått igenom betygen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 Mycket nya ekonomiämnen nu i tvåan, ska bli kul och bli introducerad för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2011 håltimme btwHåltimmar mitt på dagen suger, men om det är första eller sista lektionen så är det gött ;D.Men jag vet inte riktigt vad mitt favvoämne är, något som har med dator att göra iaf.fast det beror på om man kommer på morgonen och har fått reda på att man har håltimma på första lektionen utan att man vetat om det -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.