Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag antar att många gamers har tur i spel men ej i kärlek :(

Som jag, ja e en gamer och de flesta på fuska.se (såklart)

det är ju så XD

Jag vann en lottning innan jullovet om ett land i Geografin, men jag lyckas inte ens hitta en tjejkompis XD

Det är jävligt deprimerande att läsa här... Man borde bli glad av att läsa denhär tråden, inte ledsen :P

kärlek är inte alltid ett vackert fenomen. :/ men oftast :D

• Svar 122
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Jag tycker ungdomskärlek är lite som en drog som något blandat något konstigt i. Först mår man jättebra sen mår man dåligt och får ont i huvudet. Sen kan man må jättebra igen bara man orkar ta sig förbi sträckan med ont i huvudet...

Skrivet

Jag tycker ungdomskärlek är lite som en drog som något blandat något konstigt i. Först mår man jättebra sen mår man dåligt och får ont i huvudet. Sen kan man må jättebra igen bara man orkar ta sig förbi sträckan med ont i huvudet...

Bra beskrivet. Fast jag har fortfarande jävligt svårt att komma över tjejen efter typ 1 månad eller så. =/
Skrivet

Hmmm, jag håller faktiskt med dig om lite av det där...

Skrivet

Nej, inte just nu, lucky for me :)

Där ljög jag nog lite för jag är olyckligt kär i killen jag berättar om i tråden "Saknar honom".

Konstigt är det, men äkta.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...