Proccito Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Jag antar att många gamers har tur i spel men ej i kärlek :(Som jag, ja e en gamer och de flesta på fuska.se (såklart)det är ju så XDJag vann en lottning innan jullovet om ett land i Geografin, men jag lyckas inte ens hitta en tjejkompis XD Det är jävligt deprimerande att läsa här... Man borde bli glad av att läsa denhär tråden, inte ledsen :Pkärlek är inte alltid ett vackert fenomen. :/ men oftast :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Ja jag e kär<3 i min flickvän Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 (redigerat) edit Redigerat 19 Oktober 2012 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Jag tycker ungdomskärlek är lite som en drog som något blandat något konstigt i. Först mår man jättebra sen mår man dåligt och får ont i huvudet. Sen kan man må jättebra igen bara man orkar ta sig förbi sträckan med ont i huvudet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 13 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2011 Jag tycker ungdomskärlek är lite som en drog som något blandat något konstigt i. Först mår man jättebra sen mår man dåligt och får ont i huvudet. Sen kan man må jättebra igen bara man orkar ta sig förbi sträckan med ont i huvudet...Bra beskrivet. Fast jag har fortfarande jävligt svårt att komma över tjejen efter typ 1 månad eller så. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Jag tycker ungdomskärlek är lite som en drog som något blandat något konstigt i. Först mår man jättebra sen mår man dåligt och får ont i huvudet. Sen kan man må jättebra igen bara man orkar ta sig förbi sträckan med ont i huvudet... Hmmm, jag håller faktiskt med dig om lite av det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 15 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2011 Nej, inte just nu, lucky for me :)Där ljög jag nog lite för jag är olyckligt kär i killen jag berättar om i tråden "Saknar honom".Konstigt är det, men äkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 har varit i 2 år nu, vågar inte ta andra steget. kommer väl någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 har varit i 2 år nu, vågar inte ta andra steget. kommer väl någon gång.Jag hoppas att du gör det, du kommer att bli glad sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Jag hoppas att du gör det, du kommer att bli glad sen!eh nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 nix, och inga planer att bli de för den heller,, Bilen är det enda som betyder ngt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) eh nej?Jag menar att han blir glad sen när han vågade att ta steget :)Så då kanske han får sin tjej. Redigerat 22 Januari 2011 av Layton Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.