Parkourheroz Skrivet 6 November 2010 Rapport Dela Skrivet 6 November 2010 Tjenare! Startar en ny tråd om goldfarming. Dela med er av era tips om hur du skaffar guld! Jag är trådskaparen så jag börjar. Jag brukar gå Deadmines och skaffa wool cloth och sälja dem på auction house, wool cloth säljs för mycket på min server. Hur farmar ni guld? Dela med er av era tips hur ni skaffar guld! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 tjänar ca 600g per timme på att farma dungeons som tank. spenderar alla points uncut gems annars gör jag raidflasks Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 7 November 2010 Rapport Dela Skrivet 7 November 2010 När jag lvlade min paladin från 1-60 tjänade jag 3k gold från mining. Nu lvlar jag en mage, med mining och herb. Sparar alla bars och herbs i banken tills de ökar i värde sen säljer jag dem. Med min lvl 80 dk så samlar jag thorium ore i un'goro, tjänar ungefär 100-200g per varv jag springer runt där (15-30min per varv beroende på vad för mount du har). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 (redigerat) När jag lvlade min paladin från 1-60 tjänade jag 3k gold från mining. Nu lvlar jag en mage, med mining och herb. Sparar alla bars och herbs i banken tills de ökar i värde sen säljer jag dem. Med min lvl 80 dk så samlar jag thorium ore i un'goro, tjänar ungefär 100-200g per varv jag springer runt där (15-30min per varv beroende på vad för mount du har). Kan verkligen rekommendera detta, Thorium bars har verkligen skjutit i höjden på min server och går för runt 40g stacken. På en halvtimme brukar jag kunna fixa 200 ores så det är inte särskilt svårfarmat heller. Redigerat 8 November 2010 av TheUnnamed Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 8 November 2010 Rapport Dela Skrivet 8 November 2010 Småmerchar i ah ibland, köper gems från 80-100 g och cuttar till 120-130g styck.. inte mkt profit men mkt i längden.. dålig på att skaffa pengar... men har ändå mechano hog :D Nej, ingen ebayer, allt från kämpande med sparandet >_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 11 November 2010 Rapport Dela Skrivet 11 November 2010 Jag har fått i stort sätt allt mitt guld från auctioneering, har tagit en paus från det nu men ska köra seriöst igen i Cata. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Jag fick 10k av att sälja 10st elementiumbars eftersom jag inte behövde det längre... Och ore för typ 250-500g Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Jag säljer ICC boost osv, typ 8/12 bossar för ungefär 500g till varje person som boostar, runt 7-8 st att betala, så det är lite fickpengar där. Annars kommer alla pengar från dailies eller random hc's/raids. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 12 November 2010 Rapport Dela Skrivet 12 November 2010 Kör då inget avancerat här. Bara bgs och säljer cardinals, tjänar väl 10-20g mer då alla börjat regemma då t.ex. ArP Blev till Crit gems etc. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YthaN Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Mining är trevligt, men bästa sättet att tjäna pengar snabbt är att leka med AH, fixa AddOns och äg dumt folk. Tjänade cirka 2k på två dar då jag ändå¨bara spenderade cirka 1 timme på ah. Hoppas det hjälper Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 December 2010 Rapport Dela Skrivet 14 December 2010 Just nu går Volatile Air för cirka 60g styck på AH i min server så jag nötar mining och säljer ores samt volatiles! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 23 December 2010 Rapport Dela Skrivet 23 December 2010 Köpte 100M-cards för 3500g och fick 25k G av det.. Fast nu kper jag bara 10kort om dagen ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg