Afrokines Skrivet 13 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 13 November 2010 Ja, men alla överreagerar i USA. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 dom kommer ta dig o klippa din toung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Inget kommer hända, tror knappast att polisen ens skulle orka leta efter en 13-åring som skämtat om att bränna en kyrka. dom kommer ta dig o klippa din toung...och klippa ören. De ska göra kaoz me dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Det är även rätt kul att du har en satanist stjärna som avatar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 ring laserman ok ja komma hjälp dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 14 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Det är även rätt kul att du har en satanist stjärna som avatar :)Tror du att jag har den utan anledning? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Det är även rätt kul att du har en satanist stjärna som avatar :)Tror du att jag har den utan anledning? Nope Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 14 November 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Inget kommer hända, tror knappast att polisen ens skulle orka leta efter en 13-åring som skämtat om att bränna en kyrka.Nu visste de ju inte att jag var 13 år gammal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 1. Ja, att hota att bränna ner en kyrka är olagligt. Även om du skojar. 2. Nej, du kommer aldrig åka fast. Som vi redan har slagit fast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CHORDAZBA Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Protip: Skämta aldrig med religiösa människor.Inte om religion i alla fall. *fniss* vad säger du, lillen?.. Om folket i farbror-blå-stakhon har kul så borde dom hitta dig, och har du otur så är dom kristna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Ok, så här började allting... Jag gjorde ett inlägg på ett amerikanskt kristet forum, där jag skojade om att bränna upp en kyrka. Jag visste inte att man tog seriöst av sådana här inlägg. 5 minuter senare så fick jag ett PM om att jag har blivit polisanmäld till Svenska Polisen... Jag blev såklart jävligt rädd. Sen så stängdes mitt internet av i 10 minuter, nu funkar det igen. Kommer jag verkligen bli tagen, eller tror du bara att dem skräms? Nej, amerikanerna fokuserar på annat som angår deras land, det finns inte en chans att något händer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 November 2010 Rapport Dela Skrivet 14 November 2010 Skyll dig själv om du ska vara en fitta som snackar skit om andras åsikter osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg