Hoppa till innehåll

Varför Är Ni Så Aggresiva?


MisterX

Rekommendera inlägg

Tycker det är ganska störande att alla P12or ska kalla varenda ny användare troll. Ta t.ex. denna tråden.

Borde ändå finnas en regel mot detta.

Fast är det inte så att vi har/har haft en del troll på fuska, och därför blir alla nya kallade för troll?

 

Möjligtvis, men det är fortfarande ingen bra anledning till att fortsätta kalla nya användare troll så som vissa gör nu.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 29
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Svårt att lista ut vem som har skrivit. Men men, detta är internet, det är att förväntas

 

Du har rätt, men tänk så här. Skulle du kalla någon jävla idiot i verkligheten? Nepp.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad och tänk på att det är riktiga människor som skriver detta.

Och följ reglerna.

 

Och vad vet du om det? Om det skulle vara en riktigt jävla idiot som gör något jävligt idiotiskt mot mig, så ja.

 

Tycker det är ganska störande att alla P12or ska kalla varenda ny användare troll. Ta t.ex. denna tråden.

Borde ändå finnas en regel mot detta.

Nu var det ju faktiskt så att jag ändå bidrog med något till tråden, alltså bryter det väll inte mot någon regel? MEn om man bara skriver "troll" eller liknande så är det ju inte tillåtet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lite ilska får man räkna med, det här är internet. Samma med hatlistorna, lite ilska måste det väll få finnas och om man blir ledsen av att vara med på en lista så är det bara att ignorera den.

:meddum:

 

Så du menar att man ska få ha en "hat-lista" på sin profil?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MisterX, vem är det som avgör om något är på skoj? Du eller? Det verkar som att du tror det eftersom att du har "bestämt" att det är otrevligare att svära, kalla någon idiot osv, men det kanske är på skoj?

 

Nä, så är det inte. Det är som att jag går och slår nån och sedan säger "Men hallå, det var ju bara på skoj!" och så ska alla acceptera det. Lika otrevligt som du tycker att det är att någon kallar någon idiot så kanske någon annan tycker att en hat-lista är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har mycket bra koll på det du pratar om, att det är subjektivt. Jag uppfattar citaten i mitt första inlägg som negativa och uppskattar ifall folk låter bli att skriva sånt, men jag har inget emot "ocoola listor" så länge den som står på listan går med på det. Om någon skriver upp mig på en ocool lista och jag ber dem ta bort mig fast de inte gör det så uppfattar jag det som negativt.

 

Om man själv inte har något emot citaten i första inlägget så finns det faktiskt andra som har det och man bör visa respekt mot dem.

 

Jag kan inte komma på något exempel för tillfället men det finns saker som jag inte har något emot men jag förstår att andra har det och därav visar jag respekt för dem.

Redigerat av MisterX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag stör mig som vissa sa på att vissa småungar tror de är smarta för att de "hittat ett troll" (ofta någon som inte ens är ett troll) och måste skriva det för att visa att de inte alls är dumma nog att falla för tricket.

Redigerat av Mezox
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...