Hoppa till innehåll

Ocoola Personer-lista.

Layton

Rekommendera inlägg

Det är datanördskillarna som kännner sig hotade av att tjejer som ni kommer och är smarta. ;)

Edit: Inte ironi. XD

Smart? Nää. Jag vill bara att bevisa att det faktiskt blir en trevligare stämning utan dessa ocoolalistor.

Eller... smart för att man är snäll, om det är så du menar?

Han skojar om du inte förstod det.

Vafan kön spelar väl ingen roll?! Så himla omoget sagt av dig.

Det är DU som är efterbliven som säger så om andra.

Jag VET att jag ingår bland dom "efterblivna" tjejerna, vilket jag inte är. Dom andra "efterblivna" tjejerna är inte heller efterblivna.

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det är datanördskillarna som kännner sig hotade av att tjejer som ni kommer och är smarta. ;)

Smart? Nää. Jag vill bara att bevisa att det faktiskt blir en trevligare stämning utan dessa ocoolalistor.

OffTopic: Han sa ju att han inte var ironisk.Om nu är du lite diskriminernade om du säger att tjejerna är efterblivna.

För det är du som är det.

OnT: Är det ingen som håller med att det blir en trevligare stämning utan ocoolalistor...?

Jag menade inte att tjejer är efterblivna, jag älskar min mamma. :(

Men jag skrev dock att nästan alla tjejer på den här sidan är efterblivna, om du inte förstod det... Och varken du eller LOLOL behöver ta illa upp för jag kanske inte syftar på er. Finns givetvis många efterblivna killar på fuska.se, inklusive mig. :ph34r:

Redigerat av Afrokines
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns givetvis många efterblivna killar på fuska.se, inklusive mig. :ph34r:

Bra. Afrokines, det där var nog det vettigaste du nånsin sagt.

Förlåt om jag ogillat dig för mycket.

OnT: Förlåt, men om ni tycker detta bryter mot 3.2, anmäl mig då, men detta är i alla fall inte spam.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNeko

OnT: Är det ingen som håller med att det blir en trevligare stämning utan ocoolalistor...?

Ska genast göra en ocool lista... Redigerat av KawaiiNeko
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OffTopic: Han sa ju att han inte var ironisk.Om nu är du lite diskriminernade om du säger att tjejerna är efterblivna.

För det är du som är det.

Jag menade inte att tjejer är efterblivna, jag älskar min mamma. :(

Men jag skrev dock att nästan alla tjejer på den här sidan är efterblivna, om du inte förstod det... Och varken du eller LOLOL behöver ta illa upp för jag kanske inte syftar på er. Finns givetvis många efterblivna killar på fuska.se, inklusive mig. :ph34r:

OK, klokt sagt. Ursäkta för att jag vart dum. :)

Redigerat av LOLOL
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BTW, Afrokines, asså om du inte syftar på mig när du säger att jag är efterbliven, hur kommer du säg att du har kallat mig:

EFTERBLIVEN

Tondöv

Trångsynt

Ignorant

I min gb???

Redigerat av Layton
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...