Hoppa till innehåll

Ocoola Personer-lista.


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

asså, ajg bryr mig om folk har mig på deras personliga lista oh jag blir också nyfiken varför. Och om jag ser nåt annat namn som står där, då tänker jag: Varför står den där? måste finnas en anledning. Så nu brukar jag tänka, på vissa som jag ser ofta på ocoolalistan; "Det är väl nån idiot, då. Inge bra.

Det är inte sant! Det är inte alltid nån idiot.

TheQueen finns på vissa ocoola listor och hon är ingen idiot i mitt tycke

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 55
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"Äckelbarn som ska våldtas, få aids och dö i en brand"

Menar ni den?

Det är nog en rktigt oacceptabel variant av en normal "ocoola personer"-lista.

den var fortfarande epic, även fast jag stod med där. Men jag vill minnas att det var våldtas brutalt, inte bara våldtas. :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst KawaiiNeko

"Äckelbarn som ska våldtas, få aids och dö i en brand"

Menar ni den?

Det är nog en rktigt oacceptabel variant av en normal "ocoola personer"-lista.

den var fortfarande epic, även fast jag stod med där. Men jag vill minnas att det var våldtas brutalt, inte bara våldtas. :P

 

Precis, även fast vi var med där var den epic B)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

asså, ajg bryr mig om folk har mig på deras personliga lista oh jag blir också nyfiken varför. Och om jag ser nåt annat namn som står där, då tänker jag: Varför står den där? måste finnas en anledning. Så nu brukar jag tänka, på vissa som jag ser ofta på ocoolalistan; "Det är väl nån idiot, då. Inge bra.

Det är inte sant! Det är inte alltid nån idiot.

TheQueen finns på vissa ocoola listor och hon är ingen idiot i mitt tycke

 

Nej, exakt! Det var det jag ville komma fram till. Det är behöver inte vara en idiot, men det är inte bra med dessa fördomar som dyker fram då man ser deras namn på ocoola-listan!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är datanördskillarna som kännner sig hotade av att tjejer som ni kommer och är smarta. ;)

 

Edit: Inte ironi. XD

Smart? Nää. Jag vill bara att bevisa att det faktiskt blir en trevligare stämning utan dessa ocoolalistor.

Eller... smart för att man är snäll, om det är så du menar?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är datanördskillarna som kännner sig hotade av att tjejer som ni kommer och är smarta. ;)

 

Edit: Inte ironi. XD

De flesta tjejerna på den här sidan är ju helt efterblivna... Finns självklart undantag.

 

Det är datanördskillarna som kännner sig hotade av att tjejer som ni kommer och är smarta. ;)

 

Edit: Inte ironi. XD

Smart? Nää. Jag vill bara att bevisa att det faktiskt blir en trevligare stämning utan dessa ocoolalistor.

Eller... smart för att man är snäll, om det är så du menar?

 

Han skojar om du inte förstod det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är datanördskillarna som kännner sig hotade av att tjejer som ni kommer och är smarta. ;)

 

Edit: Inte ironi. XD

 

Smart? Nää. Jag vill bara att bevisa att det faktiskt blir en trevligare stämning utan dessa ocoolalistor.

Eller... smart för att man är snäll, om det är så du menar?

 

Han skojar om du inte förstod det.

 

OffTopic: Han sa ju att han inte var ironisk.Om nu är du lite diskriminernade om du säger att tjejerna är efterblivna.

För det är du som är det.

OnT: Är det ingen som håller med att det blir en trevligare stämning utan ocoolalistor...?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...