Guggo Skrivet 5 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2011 Game of Thrones kommer dröja mer än ett år, bara så att du vet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Game of Thrones kommer dröja mer än ett år, bara så att du vet :PKänns som om det bara var ett år sedan man började vänta på The Walking Dead, och nu är första avsnittet snart här :D I skrivande stund så följer jag:EntourageSuitsRookie BlueWeedsBreaking BadRoyal PainsTop GearÄr Suits bra? Laddar hem S01E01 nu med höga förhoppningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FaKeMyDeath Skrivet 8 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2011 Chuck - om en datornörd som öppnar ett mail och laddar ner filer till sin hjärna, och blir Intersect. Simpsons - Behöver jag säga något? How i met your mother - sjukt bra serie IMO. Breaking Bad - nya säsongen är bra som fan. Family Guy Det va nog alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Själv har jag sett alla säsonger av Criminal Minds och Dexter och ser fram emot ytterligare säsonger i framtiden. Bra underhållning, schyssta karaktärer, och vem älskar inte mord och psykopater? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Är Suits bra? Laddar hem S01E01 nu med höga förhoppningar!Jag tycker det är en härlig serie, blir bättre ju längre den fortgår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 9 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2011 Börjat kolla weeds säsong 7 nu. Bra början iallafall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 20 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2011 Letar som en galning efter House säsong 6, hittar bara massa satans feltextade versioner. Att "hyra" alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 22 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2011 (redigerat) Börjat kolla om alla Scrubs säsonger igen efter att ha kollat Playa del Sol säsong 1. (För Josephine Bornebuschs skull < 3) Redigerat 22 Augusti 2011 av PussyCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 24 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2011 Har precis sett klart chuck alla säsonger för andra gången, nu ska jag börja titta på dexter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 (redigerat) Är Game of Thrones bra? Boken var sjukt bra, funderar på att se serien. Redigerat 25 Augusti 2011 av FreakyStyley Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 25 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2011 (redigerat) Är Game of Thrones bra? Boken var sjukt bra, funderar på att se serien.Absolut.En av de bättre serierna jag har sett i alla fall. Redigerat 25 Juli 2012 av Oroletfns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 26 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2011 (redigerat) Nu också South Park. :D Redigerat 26 Augusti 2011 av zazaza Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.