Hoppa till innehåll

Följer Du Någon Tv Serie?


Muggebigge
 Dela

Rekommendera inlägg

Följer Keeping up apperances, Twenty Twelve och The Royal Body Guard lite av och till.

 

Och Whore, I beg to differ. Stephen Fry är världens roligaste man och QI är intelligent underhållning i världsklass.

 

 

Fullständigt fantastiskt.

 

Edit: Och BBC Entertainment är den enda kanalen jag behöver egentligen. Alla ovanstående serier plus Top Gear går där. Tittar faktiskt väldigt sällan på någon annan kanal :P

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Följer Keeping up apperances, Twenty Twelve och The Royal Body Guard lite av och till.

 

Och Whore, I beg to differ. Stephen Fry är världens roligaste man och QI är intelligent underhållning i världsklass.

 

 

Fullständigt fantastiskt.

 

Edit: Och BBC Entertainment är den enda kanalen jag behöver egentligen. Alla ovanstående serier plus Top Gear går där. Tittar faktiskt väldigt sällan på någon annan kanal :P

Aldrig sett, men upplägget verkar ju lovande. Ska kolla! :D

 

Har sett 15 av de 18 avsnitt av serien Freaks and Geeks. Skitskön serie som inte handlar om det avlägsna jetset-livet hos några priviligierade snorungar eller försöker vara präktig och ge några moraliska pekpinnar i slutet av varje episod, som i andra amerikanska highschool-serier. :) Seth Rogen, James Franco och Jason Segel syns här i några av deras första roller som del av "freaks"-cliquen i deras skola. Jag blev helt klart frälst av denna kultserie och skulle rekommendera den till vem som helst. :D

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Följer Keeping up apperances, Twenty Twelve och The Royal Body Guard lite av och till.

 

Och Whore, I beg to differ. Stephen Fry är världens roligaste man och QI är intelligent underhållning i världsklass.

 

 

Fullständigt fantastiskt.

 

Edit: Och BBC Entertainment är den enda kanalen jag behöver egentligen. Alla ovanstående serier plus Top Gear går där. Tittar faktiskt väldigt sällan på någon annan kanal :P

Fast Top Gear går väl oftare på BBC Knowlange av någon anledning ;)

 

Brukar oftast zappa förbi QI när det är på teve så har aldrig gett det en chans. Gillar inte riktigt "talkshow" grejjen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...