Hoppa till innehåll

Följer Du Någon Tv Serie?


Muggebigge
 Dela

Rekommendera inlägg

Just nu har jag kollat igenom Lost, har bara sista avsnittet kvar så känns lite tråkigt. En av de bästa serierna jag sett, så kommer nog se om serien när jag är klar.

Annars strökollar man väl lite på TV varje dag, The Big Bang Theory är väl den överlägset bästa sitcomen som går, innan kollade man väl även på How I Met Your Mother, men den serien har blivit så Amerikansk och överdriven att man vill kräkas, hjälper inte när häften av karaktärerna är irriterande heller. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 133
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Just nu har jag kollat igenom Lost, har bara sista avsnittet kvar så känns lite tråkigt. En av de bästa serierna jag sett, så kommer nog se om serien när jag är klar.

Annars strökollar man väl lite på TV varje dag, The Big Bang Theory är väl den överlägset bästa sitcomen som går, innan kollade man väl även på How I Met Your Mother, men den serien har blivit så Amerikansk och överdriven att man vill kräkas, hjälper inte när häften av karaktärerna är irriterande heller. :/

Då kollar man igenom dom tidigare säsongerna av HIMYM :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sett de första 3 säsongerna några gånger, de brukar ju köra HIMYM i en sorts loop på tv. Lite samma som de gör med Scrubs, skillnaden som jag ser det är att Scrubs faktiskt håller för det.

Det lite tråkiga med HIMYM är att väldigt lite har förändrats efter 6-7 säsonger, Barney kör fortfarande med sina grejer, Ted är fortfarande singel, Marshall och Lily är fortfarande irriterande, man tycker trots allt att mer borde ha hänt under tiden, eller att de "ändrar" på konceptet.

Förr kunde det vara väldigt kul när Barney drog igång sina "legendary"-grejer, men nu är det mest.. "detta igen?". :/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har sett de första 3 säsongerna några gånger, de brukar ju köra HIMYM i en sorts loop på tv. Lite samma som de gör med Scrubs, skillnaden som jag ser det är att Scrubs faktiskt håller för det.

Det lite tråkiga med HIMYM är att väldigt lite har förändrats efter 6-7 säsonger, Barney kör fortfarande med sina grejer, Ted är fortfarande singel, Marshall och Lily är fortfarande irriterande, man tycker trots allt att mer borde ha hänt under tiden, eller att de "ändrar" på konceptet.

Förr kunde det vara väldigt kul när Barney drog igång sina "legendary"-grejer, men nu är det mest.. "detta igen?". :/

Förstår vad du menar, brukar iofs mest slökolla på HIMYM
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Just nu kollar jag igenom Fringe och The X-Files. Såg precis klart S1 av Fringe, och är på avsnitt 8 i S2 av X-Files, älskar verkligen denna typen av serier. Kollar nog mest X-Files dock, nostalgi från när man var liten och var skiträdd för intro-musiken (vågade inte titta på serien då), men serien är riktigt bra. Får fortfarande lite läskiga vibbar från introt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är just nu inne på andra säsongen utav An Idiot Abroad, lätt den roligaste serien jag någonsin kollat på, slår alla HIMYM, Scrubs etc. med tusen hästlängder! Man viker sig av garv under varje avsnitt!

 

 

En stark rekommendation från mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är just nu inne på andra säsongen utav An Idiot Abroad, lätt den roligaste serien jag någonsin kollat på, slår alla HIMYM, Scrubs etc. med tusen hästlängder! Man viker sig av garv under varje avsnitt!

 

 

En stark rekommendation från mig!

Karl Pilkington är utan tvekan världens roligaste man. :D Jag har bara sett The Ricky Gervais Show med samma gäng (Pilkington, Gervais och Merchant), nu blir det fan till att göra min plikt och kolla på An Idiot Abroad också. Tackar! :sorcerer:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...