Proccito Skrivet 14 December 2012 Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Har sett de första 3 säsongerna några gånger, de brukar ju köra HIMYM i en sorts loop på tv. Lite samma som de gör med Scrubs, skillnaden som jag ser det är att Scrubs faktiskt håller för det.Det lite tråkiga med HIMYM är att väldigt lite har förändrats efter 6-7 säsonger, Barney kör fortfarande med sina grejer, Ted är fortfarande singel, Marshall och Lily är fortfarande irriterande, man tycker trots allt att mer borde ha hänt under tiden, eller att de "ändrar" på konceptet. Förr kunde det vara väldigt kul när Barney drog igång sina "legendary"-grejer, men nu är det mest.. "detta igen?". :/Jag håller inte med dig där.I säsong 1 var Marshall och Lily förlovade, nu är dom föräldrar.Barney låg runt med alla han kunde och lärde Ted att äktenskap = död. Islutet av säsong 7 friade han till QuinnDom jag kan förstå är lika nu som säsong 1, är Ted och Robin. Men Ted letar ju efter kärleken, så han måste väl nästan vara singel. Ontopic: Följer HIMYM, Top Gear och My Little Pony. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 14 December 2012 Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Du har förvisso rätt, men känner lite att serien gått på tomgång. Humorn har inte förändrats speciellt mycket, det som var roligt förr (Barney's alla äventyr) känns inte alls lika roligt längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 14 December 2012 Rapport Dela Skrivet 14 December 2012 Du har förvisso rätt, men känner lite att serien gått på tomgång. Humorn har inte förändrats speciellt mycket, det som var roligt förr (Barney's alla äventyr) känns inte alls lika roligt längre.När jag tänker efter har du rätt.Jag vet att jag skrattade åt alla avsnitt i de tidigare säsongerna, men nu märkte jag i senaste att Barney raggade på en tjej.När han skulle dra till med "slut-knorren" satt jag tyst och fortsatte kolla utan att röra på minen. Men jag tror det inte bara gäller HIMYM utan nästan all komedi i TVn.Jag har märkt att när jag ser en komedi-film så är nästan alla skämt i början, så skämten börjar ta slut, vilket är synd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 HIMYM har drabbats av samma öde som Scrubs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 Jag tycker nog ändå Scrubs höll hela vägen. Med det sagt så var sista säsongen inte bra, men räknar egentligen inte den då det är andra huvudkaraktärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 My little pony for the win! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 Sons of anarchy, Mentalist och unforgettable. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DDDD Skrivet 16 December 2012 Rapport Dela Skrivet 16 December 2012 Jag ser på My Little Pony:Friendship is Magic varje Lördag kväll när avsnittet finns i 1080p på Youtube, och följer Qi & HIMYM oregelbundet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 16 December 2012 Rapport Dela Skrivet 16 December 2012 2½ men (Nya avsnitten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Plöjer igenom Smallville och House M.D, för tredje/fjärde gången. Följer dock ingen serie som går på TV just nu regelbundet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 28 December 2012 Rapport Dela Skrivet 28 December 2012 Plöjt igenom 4 säsonger av Breaking Bad på 2 veckor nu. Riktigt bra serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 29 December 2012 Rapport Dela Skrivet 29 December 2012 Dr Who. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.