Hoonigan Skrivet 20 December 2010 Rapport Dela Skrivet 20 December 2010 Chuck, how i met your mother, according to jim, simpsons, family guy. tror de är alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 Hejhopp! Följer du någon TV serie? Jag kollar på Buffy the Vampire Slayer. Du då?Nej, följde avatar på nikelodion :student: men missade så många avsnitt så jag blev galen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 24 December 2010 Rapport Dela Skrivet 24 December 2010 (redigerat) Jag FÖLJDE Scrubs och Simpsons, kanske ska börja följa dom igen. Blev ledsen när J.D inte var med mer i dom nya säsongerna av Scrubs, men jag kollar vidare för han kommer tillbaka nästa säsong ^_^ Redigerat 29 December 2010 av LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Det var längesen jag kollade på TV nu, ska nog försöka kolla på scrubs efter lovet :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slan Skrivet 25 December 2010 Rapport Dela Skrivet 25 December 2010 Ingen atm, väntar på Dexter, True blood & Its always sunny in philadelphia! :333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LOLOL Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Det var längesen jag kollade på TV nu, ska nog försöka kolla på scrubs efter lovet :)Varför efter? Varför inte direkt? Är det för att du är bortrest eller? :) /LOLOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 December 2010 Rapport Dela Skrivet 28 December 2010 aa, typ. Teven funkar inte på landet............... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 (redigerat) Jag "Följer": Simpsons, Jersey Shore, Everybody hates Chris och According to Jim, har mer men detta är de jag mest och hälst tittar på, inget slår dessa :P Redigerat 4 Januari 2011 av GangstaLean Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 Jag följer serien Chuck som kommer på Måndagar kl. 20.00. Sen kollar jag lite då och då på Simpsons, Family Guy, According to Jim, Scrubs, Spin City och Smallville. Kan finnas fler, men jag minns inte just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 The Pacific och Svärdet och Spiran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Just nu följer jag Hells Kitchen. Gordon Ramsay :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 30 Juni 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2011 Det blir mycket tittande på Mad Men nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.