Lynott Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 (redigerat) Game of Thrones kommer dröja mer än ett år, bara så att du vet :PLite mer än en månad kvar nu :medieval: Just nu följer jag: How I met your motherChuck (Även fast det är avslutat så lär man se om nån gång)Top GearSimpsonsFamily GuyBig Bang TheoryCuriosity - (Rekommenderar detta, känns inte som om allt för många kollar på det) Redigerat 23 Februari 2012 av Lynott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Tankade hem The Office (brittiska originalet, två säsonger + julspecial) och har kollat två avsnitt, det är fan sjukt kul. :D Så pinsamt så det finns inte.Tyvärr så är den svenska versionen så pinsamt dålig i jämförelse. Vi borde bli bättre på att hitta på något eget istället för att göra egna versioner av redan framgångsrika TV-serier och program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 23 Februari 2012 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2012 Tyvärr så är den svenska versionen så pinsamt dålig i jämförelse. Vi borde bli bättre på att hitta på något eget istället för att göra egna versioner av redan framgångsrika TV-serier och program.Har inte sett den, bara hört de kassa recensionerna. Ska försöka se nåt avsnitt och återkomma med en bedömning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 6 Mars 2012 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2012 Glee The Big Bang Theory Såg nyss klart Firefly. Det var bara en säsong och jag blev bara förvirrad. Ska kanske kolla på Battlestar Galactica, Communty eller nåt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 Har börjat kolla på The Big Bang Theory. Jävligt rolig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 8 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2012 säkert skrivit förut men då följde jag nog bara nån eller 2 av dom här: HIMYM The big bang theory Mad love Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 BigBang ;: ;: ;: ;: ;: THEORY!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2012 My Little Pony: Friendship is Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 24 Mars 2012 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2012 Kan starkt rekommendera The West Wing. Dramaserie om livet i Vita Huset. http://en.wikipedia.org/wiki/The_West_Wing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Mythbusters Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 Lite mer än en månad kvar nu :medieval: Just nu följer jag: How I met your motherChuck (Även fast det är avslutat så lär man se om nån gång)Top GearSimpsonsFamily GuyBig Bang TheoryCuriosity - (Rekommenderar detta, känns inte som om allt för många kollar på det)Uppdaterar! Just nu följer jag (dvs. kollar på det typ en gång i veckan minst)SimpsonsFamily GuyBig Bang TheoryHow I met your motherGame of Thrones <3Top Gear lite nu och då, även fast dom har säsongspaus så har jag massa avsnitt jag inte sett :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2012 How I met your mother. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.