Signify Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 Just nu har jag kollat igenom Lost, har bara sista avsnittet kvar så känns lite tråkigt. En av de bästa serierna jag sett, så kommer nog se om serien när jag är klar. Annars strökollar man väl lite på TV varje dag, The Big Bang Theory är väl den överlägset bästa sitcomen som går, innan kollade man väl även på How I Met Your Mother, men den serien har blivit så Amerikansk och överdriven att man vill kräkas, hjälper inte när häften av karaktärerna är irriterande heller. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 29 Maj 2012 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2012 Just nu har jag kollat igenom Lost, har bara sista avsnittet kvar så känns lite tråkigt. En av de bästa serierna jag sett, så kommer nog se om serien när jag är klar.Annars strökollar man väl lite på TV varje dag, The Big Bang Theory är väl den överlägset bästa sitcomen som går, innan kollade man väl även på How I Met Your Mother, men den serien har blivit så Amerikansk och överdriven att man vill kräkas, hjälper inte när häften av karaktärerna är irriterande heller. :/Då kollar man igenom dom tidigare säsongerna av HIMYM :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 1 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2012 Har sett de första 3 säsongerna några gånger, de brukar ju köra HIMYM i en sorts loop på tv. Lite samma som de gör med Scrubs, skillnaden som jag ser det är att Scrubs faktiskt håller för det. Det lite tråkiga med HIMYM är att väldigt lite har förändrats efter 6-7 säsonger, Barney kör fortfarande med sina grejer, Ted är fortfarande singel, Marshall och Lily är fortfarande irriterande, man tycker trots allt att mer borde ha hänt under tiden, eller att de "ändrar" på konceptet. Förr kunde det vara väldigt kul när Barney drog igång sina "legendary"-grejer, men nu är det mest.. "detta igen?". :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 3 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2012 Har sett de första 3 säsongerna några gånger, de brukar ju köra HIMYM i en sorts loop på tv. Lite samma som de gör med Scrubs, skillnaden som jag ser det är att Scrubs faktiskt håller för det.Det lite tråkiga med HIMYM är att väldigt lite har förändrats efter 6-7 säsonger, Barney kör fortfarande med sina grejer, Ted är fortfarande singel, Marshall och Lily är fortfarande irriterande, man tycker trots allt att mer borde ha hänt under tiden, eller att de "ändrar" på konceptet. Förr kunde det vara väldigt kul när Barney drog igång sina "legendary"-grejer, men nu är det mest.. "detta igen?". :/Förstår vad du menar, brukar iofs mest slökolla på HIMYM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kitten Skrivet 5 Juni 2012 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2012 Jag har börjat titta på Ducktales, hittar inte så många avsnitt på svenska. Så ser mycket på engelska. Minns att brorsan hade ganska mycket inspelat på vhs från när vi var små :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
matteus100 Skrivet 1 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2012 pokemon sesong 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2012 Kollar just nu på mini-serien Smileys People, Är det spioner man vill ha så är John Le Carré i stort sätt oslagbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Taurus Skrivet 8 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2012 How i met your Mother, Simpsons, Family Guy, Jersey Shore, Chuck, My name is Earl och 2 1/2 män Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Just nu kollar jag igenom Fringe och The X-Files. Såg precis klart S1 av Fringe, och är på avsnitt 8 i S2 av X-Files, älskar verkligen denna typen av serier. Kollar nog mest X-Files dock, nostalgi från när man var liten och var skiträdd för intro-musiken (vågade inte titta på serien då), men serien är riktigt bra. Får fortfarande lite läskiga vibbar från introt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 9 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2012 Är just nu inne på andra säsongen utav An Idiot Abroad, lätt den roligaste serien jag någonsin kollat på, slår alla HIMYM, Scrubs etc. med tusen hästlängder! Man viker sig av garv under varje avsnitt! En stark rekommendation från mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 The finder och Mentalist, Även TWD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 10 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2012 Är just nu inne på andra säsongen utav An Idiot Abroad, lätt den roligaste serien jag någonsin kollat på, slår alla HIMYM, Scrubs etc. med tusen hästlängder! Man viker sig av garv under varje avsnitt! En stark rekommendation från mig!Karl Pilkington är utan tvekan världens roligaste man. :D Jag har bara sett The Ricky Gervais Show med samma gäng (Pilkington, Gervais och Merchant), nu blir det fan till att göra min plikt och kolla på An Idiot Abroad också. Tackar! :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.