FreakyStyley Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 sup Nu är det snart jul och jag med min dåliga fantasi har inte kommit på något att köpa till mina föräldrar. Jag kan betala max 500:- eftersom det är det ända jag äger. Endast seriösa svar tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Böcker funkar väll alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 kaffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Har köpt snygga salt och pepparkar till min kära mor :) Det kanske hade varit något ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 Saker från slöjden, det tycker dom bäst om ;) Och så är det gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 November 2010 Rapport Dela Skrivet 29 November 2010 En bok går aldrig fel, fråga om de önskar sig någon specifik bok annars kan du snoka i bokhyllan och köpa relaterade böcker :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Kvinnor gillar oftast saker som glittrar, något halsband/örhängen/glasfigur/annat krimskrams kan funka till modern din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Afrokines Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Till pappan din kan du köpa en läderbanjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Saker från slöjden, det tycker dom bäst om ;) Och så är det gratis.This! ^ Mina föräldrar brukar iaf bli gaada om jag har gjort något åt dem. Och som Jolt sa, du behöver inte heller betala något själv. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xfr33zer Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Unna dig själv något för dina 500kr. Gör som Jolt sa! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Kvinnor gillar oftast saker som glittrar, något halsband/örhängen/glasfigur/annat krimskrams kan funka till modern din.Om du hade ett barn i yngre tonåren, skulle du vilja ha något halsband/örhängen då? Hade jag varit en kvinna i mina bästa 50år hade jag nog inte haft samma smak på vad som klassas som ett snyggt örhänge som en tonåring :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 30 November 2010 Rapport Dela Skrivet 30 November 2010 Om din mamma stickar, köp garn eller en stickbok! Om dina föräldrar gillar mat, köp en kokbok! Kolla på roliga affärer, teknikmagasinet har roliga grejer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.