5FJSKFJSKGJES Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 (redigerat) En intressant diskussion tror jag, skolkar du? Varför gör du det?, vet du att dina betyg kan försämras? Jag själv har aldrig skolkat, det närmsta jag kommer till att "skolka" är väl att man råkat sova lite för länge :P. (Som antagligen kan räknas som skolk, men det är inte vad jag tänker på, mer "frivillig" skolk) Redigerat 7 December 2010 av 3FJSKFJSKGJES Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eXtremE Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Har skolkat från någon b-språks lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 nej. jag har aldrig skolkat, kommit sent en gång när inte moppen startade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Har kommit sent på några få lektioner, och skolkat elevens val flera gånger. Onödigt ämne, man lär sig ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Vilket sammanträffande, då jag sket totalt i skolan idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Näää. Har aldrig skolkat. Om man vill skippa skolan, kan man låtsas att man är sjuk :) Fast det har jag aldrig gjort heller, det är roligare i skolan, än att vara hemma :) Vilket sammanträffande, då jag sket totalt i skolan idag. Om dina föräldrar anmält, då gör det inget. Om du inte gjort det blir det ju skolk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Skolkade när jag gick i tvåan sista lektionen på fredagar en del gånger :P . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Har skolkat lite från spanskan dådå, dock är den så jävla lätt så mina betyg försämras inte så hemskt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Jo, från något klassråd vi har haft, inte från någon vanlig lektion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 QUOTE( @ 07/12-2010 16:34:19) Vilket sammanträffande, då jag sket totalt i skolan idag. Om dina föräldrar anmält, då gör det inget. Om du inte gjort det blir det ju skolk. Haha, tror du att han blivit sjukanmäld när han skrev att han sket i skolan. Btw, jag gillar inte att skita i skolan, mycket skönare att sitta hemma och ta det lugnt på toan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NUKE Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 när man va mindre skolka man ju en del, ångrar de, men whatever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 7 December 2010 Rapport Dela Skrivet 7 December 2010 Asså inte skolkat att slippa lektion, men har ljugat några gånger att jag har varit sjuk xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.