klicka00 Skrivet 8 December 2011 Rapport Dela Skrivet 8 December 2011 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nixous Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Hur laddar man upp bilder? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2012 Hur laddar man upp bilder?http://www.fuska.se/forum/Hur_Laegger_Man_...ml-t121945.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 5 April 2012 Rapport Dela Skrivet 5 April 2012 (redigerat) Mer bilder från min singelplayer värld! Redigerat 5 April 2012 av zazaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Draghguggwhor Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Bumpar med lite nytt material. inte riktigt klar än dock. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Tempel jag håller på att bygga i Technic Pack Gotta love RedPower Micro blocks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2012 Jag och ett par kamrater byggde i princip allt detta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 28 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2012 Min by i Technic so far, inte spelat så mycket på sistone. Men började bygga på mitt mage tower på den flygande ön som jag byggde tidigare. Återigen är RedPower MicroBlocks underbara när man bygger tak. Jag byggde rätt nyligen det lilla huset till vänster i marble. Det är där jag har mina industrialcraft grejjer, just nu bara en generator, macerator och extractor. Men ska bygga ut rejält där sen när jag har mer resurser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Horizon Skrivet 30 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2012 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 Min by i Technic so far, inte spelat så mycket på sistone. Men började bygga på mitt mage tower på den flygande ön som jag byggde tidigare. Återigen är RedPower MicroBlocks underbara när man bygger tak. Jag byggde rätt nyligen det lilla huset till vänster i marble. Det är där jag har mina industrialcraft grejjer, just nu bara en generator, macerator och extractor. Men ska bygga ut rejält där sen när jag har mer resurser.Ja, snyggt blir det med microblocks med helvette vad jobbiga dom är att fippla med :PHar säkert över 500 microblocks på mitt lilla torn :(Tog ett tag att fixa men blev ytterst nöjd med resultatet! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2012 (redigerat) Technic pack- värld. Byggnaden till vänster är min "factory" och är gjort av marble- och stone bricks. "Huset" i mitten är mitt växthus och det tredje är där jag bor. Redigerat 31 Augusti 2012 av Proccito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg