WASD Skrivet 11 Januari 2012 Rapport Skrivet 11 Januari 2012 Hur laddar man upp bilder?http://www.fuska.se/forum/Hur_Laegger_Man_...ml-t121945.html
zazaza Skrivet 5 April 2012 Rapport Skrivet 5 April 2012 (redigerat) Mer bilder från min singelplayer värld! Redigerat 5 April 2012 av zazaza
Draghguggwhor Skrivet 22 Augusti 2012 Rapport Skrivet 22 Augusti 2012 Bumpar med lite nytt material. inte riktigt klar än dock.
Dave37 Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Skrivet 26 Augusti 2012 Tempel jag håller på att bygga i Technic Pack Gotta love RedPower Micro blocks.
knark Skrivet 26 Augusti 2012 Rapport Skrivet 26 Augusti 2012 Jag och ett par kamrater byggde i princip allt detta...
Dave37 Skrivet 28 Augusti 2012 Rapport Skrivet 28 Augusti 2012 Min by i Technic so far, inte spelat så mycket på sistone. Men började bygga på mitt mage tower på den flygande ön som jag byggde tidigare. Återigen är RedPower MicroBlocks underbara när man bygger tak. Jag byggde rätt nyligen det lilla huset till vänster i marble. Det är där jag har mina industrialcraft grejjer, just nu bara en generator, macerator och extractor. Men ska bygga ut rejält där sen när jag har mer resurser.
Lynott Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Skrivet 31 Augusti 2012 Min by i Technic so far, inte spelat så mycket på sistone. Men började bygga på mitt mage tower på den flygande ön som jag byggde tidigare. Återigen är RedPower MicroBlocks underbara när man bygger tak. Jag byggde rätt nyligen det lilla huset till vänster i marble. Det är där jag har mina industrialcraft grejjer, just nu bara en generator, macerator och extractor. Men ska bygga ut rejält där sen när jag har mer resurser.Ja, snyggt blir det med microblocks med helvette vad jobbiga dom är att fippla med :PHar säkert över 500 microblocks på mitt lilla torn :(Tog ett tag att fixa men blev ytterst nöjd med resultatet! :)
Proccito Skrivet 31 Augusti 2012 Rapport Skrivet 31 Augusti 2012 (redigerat) Technic pack- värld. Byggnaden till vänster är min "factory" och är gjort av marble- och stone bricks. "Huset" i mitten är mitt växthus och det tredje är där jag bor. Redigerat 31 Augusti 2012 av Proccito
Rekommendera inlägg