DjLudde Skrivet 11 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2011 Varför står det då att man bara får skicka 3 bilder per användare då?De e väl per inlägg?Du kan ju bifoga bild filer om du vill ha fler ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 hadde lite kul med ett får Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 16 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2011 Fyrvägskorsning... Tog ett par timmar innan det blev rätt. Ska 'bara' dra redstonen nu... :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Fyrvägskorsning... Tog ett par timmar innan det blev rätt. Ska 'bara' dra redstonen nu... :/ *bild*Köp spelet för i helvete. Ont: En av survivalvärldarna. Kört till och från i en vecka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2011 Betalar inte för en beta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Betalar inte för en beta...ehhh de kommer ju inte vara en beta för alltid? släpps 11/11/11 annars om du vill vänta och betala 50 spänn extra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 18 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2011 Betalar inte för en beta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Betalar inte för en beta...Du har inte alla hästar i stallet va? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 ehhh de kommer ju inte vara en beta för alltid? släpps 11/11/11 annars om du vill vänta och betala 50 spänn extra ;) Lol, världen går under, måste betala hela 50 spänn extra, oh my god. Du har inte alla hästar i stallet va?omg sluta med den där löjliga fonten.. Varför ska jag betala för ett icke färdigutecklat spel? Jag fattar väl att man inte behöver köpa det två gånger, men vem vet hur det är när spelet släpps på riktigt? Tänker inte betala för ett spel som jag "tvingas" uppdatera som helt plötsligt får en uppdatering som jag inte tycker om. Jag skulle vara glad ifall någon Beta-testade allting jag gjorde helt gratis, rapporterade buggar och liknande så jag kan släppa en helt färdig och buggfri produkt. I värsta fall får man kanske betala en slant för att få folk att göra det. Men ta betalt för att jag kan göra en produkt bättre? Njae.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
loopen Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Lol, världen går under, måste betala hela 50 spänn extra, oh my god.omg sluta med den där löjliga fonten.. Varför ska jag betala för ett icke färdigutecklat spel? Jag fattar väl att man inte behöver köpa det två gånger, men vem vet hur det är när spelet släpps på riktigt? Tänker inte betala för ett spel som jag "tvingas" uppdatera som helt plötsligt får en uppdatering som jag inte tycker om. Jag skulle vara glad ifall någon Beta-testade allting jag gjorde helt gratis, rapporterade buggar och liknande så jag kan släppa en helt färdig och buggfri produkt. I värsta fall får man kanske betala en slant för att få folk att göra det. Men ta betalt för att jag kan göra en produkt bättre? Njae..Behöver du inte alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 (redigerat) Behöver du inte alls.Men omg.. Satte ordet Tvingas i citattecken av en anledning. Trodde inte någon skulle vara så retard att han inte fattade, så förklaringen uteblev.. Självklart "tvingas" jag inte att uppdatera, men om jag vill spela på onlineservrar så måste jag ha senaste versionen. Kan inte ens köra en egen server med en gammal version. Redigerat 19 Juli 2011 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2011 Jag har haft denna font längre än vad du har varit medlem här. Sen så släpps spelet 11-11-11. Sen om du inte gillar en uppdatering så behöver du inte ha den uppdateringen, va inte dummare än vad du gör dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg