xiaoxiang Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 bra val... jag valde samma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 vatten slår eld, eld slår gräs, gräs slår vatten. de blir nog en jämn kamp :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Maj 2004 sceptile e riktigt grymm mot den åttånde ledaren slog honom med en leaf blead på varje pkmn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 vatten slår eld, eld slår gräs, gräs slår vatten. de blir nog en jämn kamp :P fast Vatten pokemon brukar tåla ibland gräs attacker.o vatten pokemonen dem kan lära sig många HM Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 24 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2004 vadå :huh: vatten tål ju lika mycket gräs som eld tål vatten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blade_alle Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) mudkip för att han är effektiv mot eld och gräs Redigerat 25 Maj 2004 av blade_alle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ka_Sin Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 det var kul att du är så intresserad av mitt forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 mudkip för att han är effektiv mot eld och gräs mudkip är ju vatten, och det är gräs som är effektivt mot vatten, inte tvärtom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Det blir faktiskt olika svårt i spelet beroende på vad man väljer. Mudkip: Svårt, men ändå ett bra val i början. Detta därför att när den uvecklas, blir den "dubbelsvag" mot gräs, som rivalen har. Men detta uppvägs av att el inte skadar den. Treecko: Medelbra, funkar bra i början, och det genom resten av spelet oxå, nästan. Problemet, enligt mig, är att det vore bra om den hade en pkmn-typ till, te.x poision. Torchic: Bäst (vad jag tycker). Lite svårt i början, på första gymmet, men utvecklas den, inga problem, den lär sig Double Kick. En annan fördel är att eld Pkmn inte finns i så många olika sorter, och att Torchic & utvecklingar är en av de få snabba eld pkmn som finns i spelet. Säg gärna vad ni tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 Jag tycker exakt som du! Torchic e bäst när han utvecklas. Vatten-typen suger ju som 3 : de utvecklingen O_o . . Torch = Fackla på grekiska :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pontus Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 (redigerat) asså hallå ibörjan e det ju bra att ha grass-typen men i ligan så har steven eller hur det stavas bara stål pokemon och mudkip (vatten) jätte-bra mot hans pokemon mudkip e söt marstomp också men swampert e cool och inte så söt :P dom andra vet jag inte riktigt... <_< Redigerat 25 Maj 2004 av pontus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Giga_Bowser Skrivet 25 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2004 asså hallå ibörjan e det ju bra att ha grass-typen men i ligan så har steven eller hur det stavas bara stål pokemon och mudkip (vatten) jätte-bra mot hans pokemon mudkip e söt marstomp också men swampert e cool och inte så söt :P dom andra vet jag inte riktigt... <_< Det är överraskande många som inte vet att vattentyper funkar"medelbra" mot steel. det är oftast 2:a typen som de har som inte tål vatten. Vill du ha en typ som funkar bra mot STEEL, välj Torchic (Blaziken). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg