purjo Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Stinsen brinner.. Filmen alltså Sjukt bra film, feelgood-film när dne är som bäst ! Kan sitta och kolla på den flera gånger i sträck, underbara musikaliska nummer blandas med roliga karaktärer och klockrena skämt filmen igenom ! Kärlek till den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 31 December 2010 Rapport Dela Skrivet 31 December 2010 Almost Famous, Saving Private Ryan och The Departed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 4 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2011 Jag älskar Disneyfilmer, speciellt Lejonkungen :) Jag gillar också Avatar, Kung Fu Panda, Rattatoiulle, Mamma Mia och Mean Girls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2011 ingen Drama Film Slår den filmen Helt klart den bästa jag sett._. Revolutionary road är också väldigt bra :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MeatLoaf Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Saving private ryan, Inception och Avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Forrest gump, The shawshank redemption, Saving private ryan, Band of brothers (serie) och LOTR trilogin. Valda med omsorg ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Hmm, kanske Vi hade i alla fall tur med vädret. tycker den är rolig! Repmånad är också kul, älskar Jan Edvard Carlsson i den filmen! Jag gillar även Rocky Filmerna, för mer info kolla min press. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
max95 Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 A Perfect world med Kevin Costner, möjligen... den står iaf högt upp på listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spelbroderna Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 Apocalypse Now, Clerks, Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Fear and Loathing in Las Vegas, Fight Club, Full Metal Jacket, Monty Python and the Holy Grail, Gökboet, Taekguki, Pulp Fiction, Oldboy, Army of Darkness, Blow, Clerks II, Donnie Darko, Garden State, Fargo, Cidade de Deus, Hot Rod, Into the Wild, Kellys hjältar, Requiem for a Dream, Shaun of the Dead.. finns en del jävligt bra filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 9 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2011 en film som gick igår natt/imorse på 4an vet inte vad den heter men den var ruskigt bra, annars tillbaka till framtiden filmerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Forrest Gump Helt Klart :D :cool: Ja, just det, Forrest Gump är asskönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.