Raeven Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Efter en väldigt lång tid som IP bannad på fuska.se, är jag nu tillbaka. Dock så mötte jag ett problem vid registrering. Du kan helt enkelt inte registrera dig, det står att tecknen som du valt inte är tillåtna i namnet. Namnet jag provade flertal gånger var Raeven, och en del fler, samt så funkar det inte när man ska byta visningsnamn. Fixa detta! // en gammal räv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Du hette Raeven förut va? Kommer ihåg att någon tidigare har hetat det iaf, det kanske är att användaren är kvar fast den är bannad och att den är "dold" eller liknande så att man inte kan se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 3 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Du hette Raeven förut va? Kommer ihåg att någon tidigare har hetat det iaf, det kanske är att användaren är kvar fast den är bannad och att den är "dold" eller liknande så att man inte kan se den.Ja, jag hette Raeven innan, men saken är att jag har provat flera olika namn och jag tror inte någon använder Raeven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 3 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Buggen med att tecken inte är tillåtna vid registrering är nu åtgärdad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 3 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2011 Tack så hemskt mycket! Uppskattas att admin åtgärdar fort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Är inte tanken med ip-banning att man är bannad permanent? Dvs, att man aldrig mer får återvända? Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 7 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2011 Är inte tanken med ip-banning att man är bannad permanent? Dvs, att man aldrig mer får återvända? Eller?Jag tycker det beror på anledning. Har man rent ut sagt betett sig som en skit har man ingen anledning att komma tillbaka.Själv blev jag IP-bannad för att jag hade spammat PM's till en gruppmedlem, missbrukning av sidan och ja, jag ångrar det bigtime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 8 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2011 Ja, jo. Huruvida det är bra eller inte kan man ju diskutera. Men nu är frågan om det ÄR så, inte om det är bra eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Ja, jo. Huruvida det är bra eller inte kan man ju diskutera. Men nu är frågan om det ÄR så, inte om det är bra eller inte.Kan ju kalla särbehandling också, att endast "Räven" får återvända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2011 Är inte tanken med ip-banning att man är bannad permanent? Dvs, att man aldrig mer får återvända? Eller?IP-avstängningar rensas normalt ut efter ett år, användare förblir dock avstängda för alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.