Hoppa till innehåll

Börja Spela Cs?


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag tänkte börja spela CS, men jag skulle vilja veta ett par tre saker...

 

1. Är det kul?

2. Vad kostar ett konto?

3. Är det värt pengarna?

4. Kan man spela hur mycket man vill på ett konto, eller finns det någon begränsning?

 

Tacksam för snabba svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Jag själv tycker att det är roligt. "Ingen kan svara på om det är roligt", du tycker vad du tycker.

2. Ett konto kostar inget, men spelet själva "CD-Keyen" kostar 150kr.

3. Det beror på, själv tycker jag att det är värt pengarna om man spelar det ofta och är aktiv.

4. Ja man kan spela hur mycket som helst såvidare man inte blir bannad pågrund av fusk, men det behöver du inte oroa dig för.

 

MVH Ceto.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tänkte börja spela CS, men jag skulle vilja veta ett par tre saker...

 

1. Är det kul?

2. Vad kostar ett konto?

3. Är det värt pengarna?

4. Kan man spela hur mycket man vill på ett konto, eller finns det någon begränsning?

 

Tacksam för snabba svar.

1. Enligt mig finns det inget bättre spel.

2. Spelet kostar ca 90 kr på Steam och ett Steam-konto är gratis.

3. Ja.

4. Finns inget extra du måste betala för.

 

Ganska sent ute och köpa CS dock, fast lagga Steam-namn när du skaffat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

@ Znk:

 

Varför det? Det är ju fortfarande ett väldigt populärt spel.

 

Edit: visst snackar vi om 1.6?

Jag sa aldrig att han inte skulle köpa det. Syftade mer på att varje unge i stan har spelet installerat. Och ja det är ett grymt spel, även efter 6 år spelande.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nån som har ett konto de inte behöver? Kan ju annars ge eller sälja billigt till mig?

Lika bra att köpa det nytt för ca 100kr istället?;)

 

3. Det är värt pengarna både om du spelar aktivt eller om du bara går in och lirar nån gång i månaden;) spelar själv bara kanske 1kväll i månaden men tycker ändå att det är värt det:)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skicka steam-namn om du börjar spela! :)

 

Håller även med Tjaalol. Det är inte särskilt dyrt, vilket gör att det är värt det även om du bara spelar lite då och då.

 

Jag har haft spelet i kanske 2 år nu. Däremot tog jag ungefär ett års uppehåll för ett tag sedan, sen vart det riktigt kul när jag började spela i en lite mer seriös klan. :)

 

Jag sa aldrig att han inte skulle köpa det. Syftade mer på att varje unge i stan har spelet installerat. Och ja det är ett grymt spel, även efter 6 år spelande.

Missförstod dig lite där, men nu förstår jag vad du menar. Redigerat av ReMemberMe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...