Hoppa till innehåll

Fuska.se Riktigt Inaktivt? Hur Löser Vi Detta?


Raeven
 Dela

Rekommendera inlägg

Vad man än har för åsikter om Kattgruppen och dess nuvarande och före detta medlemmar så går det inte att förneka att aktiva medlemmar försvann när gruppen togs bort, eller "doldes".

Själv har jag inte varit inne här på flera månader, men just nu hade jag tråkigt och tänkte att jag kanske skulle kolla hur det går här. Det första jag lade märke till var den nya forumkategorin för forumlekar. Det andra jag såg var denna tråd.

Jag håller till stor del med om det Chilla och Layton har sagt. Dessutom tycker jag att Muffins inlägg i princip går ut på att han slänger ur sig en massa åsikter och kallar det sanning, lite som religion.

 

Jag tror att om man tycker att forumet är för inaktivt och att trådar inte skapas om rätt saker, så skall man ställ sig frågan: Vad är rätt saker?

Vad vill ni ha trådar om? Golf? Musik? Senaste Twilightfilmen?

Alla har olika intressen. Skapa trådar om det ni vill prata om, och om ni inte tycker om responsen ni får så är mitt förslag att ni söker er till ett forum med människor som delar edera intressen.

 

Nittionio sade något vettigt som jag kan koppla till det ovanstående, att intressen förändras. Ni kan inte alltid förvänta er att samma sida som ni pratade spel på för 4 år sedan ska passa för att dela med er av er passion för ishockey idag.

 

Fan vad mycket jag skrev, f'låt, det var inte meningen tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 207
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Jag tror att om man tycker att forumet är för inaktivt och att trådar inte skapas om rätt saker, så skall man ställ sig frågan: Vad är rätt saker?

Vad vill ni ha trådar om? Golf? Musik? Senaste Twilightfilmen?

Alla har olika intressen. Skapa trådar om det ni vill prata om, och om ni inte tycker om responsen ni får så är mitt förslag att ni söker er till ett forum med människor som delar edera intressen.

Det här vad bra.

 

Folk sitter och skriver om att det aldrig skrivs något intressant.

 

...Istället för att bara skriva något intressant. Om alla som har postat i den här tråden hade lagt energin på att skapa trådar eller skriva bra inlägg så hade det hänt massa kul här. Om ni tycker det skrivs för lite intressanta saker SÅ FÅR NI VÄL SKRIVA NÅGOT INTRESSANT DÅ.

 

Det här är bara som att sitta med fönstret vidöppet och klaga på att det är kallt, istället för att bara stänga fönstret.

Redigerat av Guggo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gruppen togs ju ifrån oss, så de medlemmar som inte var bannade stack ändå, samma effekt som en ban ungefär.

Vi var väl minst 15 pers som var på fuska.se på grund av Kattgruppen.

Bah, det var en vanlig grupp. Något att grina över kanske!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, ingen av oss har gråtit över det vad jag vet, varför skulle vi? Många tyckte inte om reglerna på sidan och sättet sidan styrdes på, att KG togs bort var bara sista droppen innan vi försvann från fuska, vi räknade med att det skulle hända förr eller senare.

Nej, jag skulle inte kalla det en vanlig grupp.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, ingen av oss har gråtit över det vad jag vet, varför skulle vi? Många tyckte inte om reglerna på sidan och sättet sidan styrdes på, att KG togs bort var bara sista droppen innan vi försvann från fuska, vi räknade med att det skulle hända förr eller senare.

Nej, jag skulle inte kalla det en vanlig grupp.

Förstog aldrig varför ni lämnade tidigare då ni inte tyckte om hemsidan.

 

Jag kan nog tro att då kattgruppen blev borttaget och vissa medlemmar, så försvann några inlägg på hemsidan. Men jag tror nog att den största anledningen är att det inte inkommer nya medlemmar, blir kallad troll för minsta lilla sak, och allt sådant. Medlemmarna måste få en bättre inställning till nya medlemmar helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, ingen av oss har gråtit över det vad jag vet, varför skulle vi?

Många tyckte inte om reglerna på sidan och sättet sidan styrdes på, att KG togs bort var bara sista droppen innan vi försvann från fuska, vi räknade med att det skulle hända förr eller senare.

Nej, jag skulle inte kalla det en vanlig grupp.

Varför räknade ni med det då?

 

Och enligt mig är det en vanlig grupp, ni hade inget speciellt förutom en bra relation till varandra, behåll den IRL istället för att grina.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förstår fortfarande inte varför du säger "grina". Ingen grinar, vad har du fått det ifrån?

Som jag sa så räknade vi med att försvinna från fuska.se förr eller senare eftersom

Många tyckte inte om reglerna på sidan och sättet sidan styrdes på

En bra relation till varandra var just vad som gjorde gruppen speciell. Dessutom var gruppen länge ett gratisforum fastän det systemet var borta för länge sedan, eftersom gruppen skapades när den fortfarande kunde vara gratis.

 

Förutom det så kan jag hålla med om att gruppforumet tekniskt sett inte skilde sig från de andra, förutom trådarna, medlemmarna, stämningen och alla såna små detaljer.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...