GangstaLean Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 T.ex hjul borde lottas ut tre st. Till tre personer varje månad, dock kostar det att vara med i hjul lottningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Nämen oj vad någon tar åt sig här. Chilla!Slappna av kompis. :lol:japp, chilla KawaiiNeko han ska chilla, vet inte varför han blev så sur, men det är många som vill störa sig på mig på fuska.se.OnT: Känns lite som vi kommit från ämnet "inaktivitet" nu?Facepalms och sura snubbar, ja väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 japp, chilla KawaiiNeko han ska chilla, vet inte varför han blev så sur, men det är många som vill störa sig på mig på fuska.se.OnT: Känns lite som vi kommit från ämnet "inaktivitet" nu?Facepalms och sura snubbar, ja väl.De kanske stör sig attdu är med på hälften av alla: senaste svaret... xD! Asså vill du verkligen vara 1:a på topp 10 författare varje dag? Har bara haft chansen en gång :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 De kanske stör sig attdu är med på hälften av alla: senaste svaret... xD! Asså vill du verkligen vara 1:a på topp 10 författare varje dag? Har bara haft chansen en gång :(Ja, jag det vill jag, för jag vill verkligen gå upp i fuskarank och jag skriver många inlägg för jag tänker på att det kanske minskar inaktviteten...Nej, det gör det inte så mycket egentligen, men om fler skriver många inlägg så blir det ju mer aktivitet :) Och om du vill slå mig, gå in på fuska.se och gör inlägg som tusan på torsdagar för då spelar jag basket :)Go up and get me! Förresten GangstaLean de kan väl inte störa sig på mig för att jag bidrar till aktiviteten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 japp, chilla KawaiiNeko han ska chilla, vet inte varför han blev så sur, men det är många som vill störa sig på mig på fuska.se.OnT: Känns lite som vi kommit från ämnet "inaktivitet" nu?Facepalms och sura snubbar, ja väl.Ärligt talat så störde jag mig också på dig förut, men inte nu längre. Tror att problemet mest låg hos mig, inte hos dig. Jag tyckte att alla som "tjatade" mycket var irriterande. Men egentligen så är ju tjatet positivt, om man ser det på ett annat sätt. Om folk bara lyssnar så kommer fuska att bli bättre. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Det skulle bli mer aktivare om man kunde köpa mer saker i affären, kanske anordna någon tävling någon gång ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNeko Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 japp, chilla KawaiiNeko han ska chilla, vet inte varför han blev så sur, men det är många som vill störa sig på mig på fuska.se.OnT: Känns lite som vi kommit från ämnet "inaktivitet" nu?Facepalms och sura snubbar, ja väl.Men göööööööh!! -.- I en liten mer förståelig ton:Blir inte sur, men blir bara så jävla "suck" nästa varje gång jag ser ett inlägg av dig, vore gött om du vore mindre jobbig :sorcerer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Men blockera honom bara då. Det är ju inte särskilt svårt och du slipper se hans inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Men blockera honom bara då. Det är ju inte särskilt svårt och du slipper se hans inlägg.VADÅ HONOM????Jag är en FLICKA F13, duh.Men whatever det finns ju mest killar här så dt är ju inte så svårt att misstolka... Men göööööööh!! -.- I en liten mer förståelig ton:Blir inte sur, men blir bara så jävla "suck" nästa varje gång jag ser ett inlägg av dig, vore gött om du vore mindre jobbig :sorcerer:Varför tycker alla att jag är jobbig? Vad har jag gjort för fel? Det skulle bli mer aktivare om man kunde köpa mer saker i affären, kanske anordna någon tävling någon gång ibland.Bra idé kanske skulle bli bättre då, med lite ceremonier :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Jaja. Henne dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Ärligt talat så störde jag mig också på dig förut, men inte nu längre. Tror att problemet mest låg hos mig, inte hos dig. Jag tyckte att alla som "tjatade" mycket var irriterande. Men egentligen så är ju tjatet positivt, om man ser det på ett annat sätt. Om folk bara lyssnar så kommer fuska att bli bättre. =)Vabra att du inte stör dig på mig RememberMe längre men vad i din syn tyckte du att jag tjatade om? Ni som stör er på MIG SKRIV GÄRNA ETT GB OM VARFÖR. För vi har nog kommit väldigt långt från ämnet nu, mest handlar det om Layton, alltså jag... OnT: Hmmm, var schyssta mot varandra och stör er ej på medlemmarna här.Så att alla stannar. Och skriv många inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 ...och om ni stör er på någon, blockera dom. Gnäll inte om det i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.