Skurken Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Jag kommer att göra det.. Om det blir som gamla wildy, det vill säga.Men vi alla vet hur jagex är, dem släpper wildy och sen ska dem börja fixa saker och ting.När ska du ge dig? -.-"Vi vet alla" drar du på med alltför ofta utan någon grund. Förut var det att alla visste att det hela bara far ett reklamjippo. Kan du aldrig tycka att något är kul? Var glad och sluta stöna. OnT: Två veckor intensiv träning blir det! 80 range/mage/str är målet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 När ska du ge dig? -.-"Vi vet alla" drar du på med alltför ofta utan någon grund. Förut var det att alla visste att det hela bara far ett reklamjippo. Kan du aldrig tycka att något är kul? Var glad och sluta stöna. OnT: Två veckor intensiv träning blir det! 80 range/mage/str är målet.Han vill inte äta sin hatt, haha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 När ska du ge dig? -.-"Vi vet alla" drar du på med alltför ofta utan någon grund. Förut var det att alla visste att det hela bara far ett reklamjippo. Kan du aldrig tycka att något är kul? Var glad och sluta stöna. OnT: Två veckor intensiv träning blir det! 80 range/mage/str är målet.De som har spelat RuneScape och faktiskt spelat såpass länge att dem har kommit ifrån tutorial island vet att Jagex alltid ändrar något i de större uppdateringar. För övrigt klagar jag inte, jag bryr mig varken om wildy pvp eller free trade särskilt mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 (redigerat) Jagex har säkert en baktanke med det hela. Har varit med sen 2003 så jag vet liksom vad Jagex går för. jag kommer nog trada över en del pengar och staka en del. Snacka om att varenda server-jävel kommer snitta 1300 spelare. Pingen kommer gå i taket. Redigerat 19 Januari 2011 av Laserturk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 De som har spelat RuneScape och faktiskt spelat såpass länge att dem har kommit ifrån tutorial island vet att Jagex alltid ändrar något i de större uppdateringar. För övrigt klagar jag inte, jag bryr mig varken om wildy pvp eller free trade särskilt mycket.Är hatten stor eller? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 19 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2011 Är hatten stor eller? ^^Oja! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 Oja!en sombrero? OnT: @Laserturk Det tror jag inte, kanske 500 på servern med mist spelare, som flest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 20 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2011 OnT: @Laserturk Det tror jag inte, kanske 500 på servern med mist spelare, som flestVad har det med snittet att göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Kommer säkert vara en jävligt stor besvikelse när Wildy kommer tillbaka...Green drags och allt sånt där kommer ju försvinna, fatta och tbsplasha på en botter och han attakerar och blir skulled, sen smita whippen...i miss that! Kommer nog endå träna till att bli staker och vinna phats och sånt skoj :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Varför skulle green drags försvinna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Varför skulle green drags försvinna?Ja precis. Döda dem på egen risk :B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Palla green dragons. Kör frosties istället. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg