Laserturk Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Är man dålig om man kör med sånt? jag kör med det på vissa servrar, men börjar dock märka att väldigt många kör med det. Än så länge har jag ej kört med det på VAC-servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Du kommer bli bannad. Jag fattar heller inte det roliga med att fuska, jag gjorde det för typ 2 år sedan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Det känns nästan som om att VAC på cs 1.6 är sämre än vad den är på css. Har en bott som fungerar på både cs 1.6 och css. Css kontot blev bannad efter drygt en vecka. Har nu använt samma bot i drygt ett år på 1.6 utan att bli bannad. Kanske tur? Eller så suger VAC på 1.6. Jag använder fusk för att det är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) Det känns nästan som om att VAC på cs 1.6 är sämre än vad den är på css.Har en bott som fungerar på både cs 1.6 och css. Css kontot blev bannad efter drygt en vecka. Har nu använt samma bot i drygt ett år på 1.6 utan att bli bannad. Kanske tur? Eller så suger VAC på 1.6. Jag använder fusk för att det är roligt.Du snackar skit och är en idiot :/ Fuska inte, och tror du seriöst själv att folk med WH och AIM? Du kör på fel server.BrutalCSVanilla och Svenska Polare, där har du 3 bra servrar med minimalt fusk. Redigerat 21 Januari 2011 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 Ni som säger att många fuskar, sluta lira på alla turk-servrar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 21 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2011 (redigerat) Fusk= Roligt för dig (Kanske) Inte roligt för seriösa spelare (som blir utsatta för det) Men vem sa att du inte ska ha rolig för att dom inte har det :P? Det är ditt val, själv Fuskar jag NÄR någon anna fuskar, Kallar det, Counter-Hack :P Avgör själv. EDIT: Man måste inte vara dålig för att köra med Hack, vissa kanske tror du är dålig, men vad vet dem, som sagt, Du bestämmer om det är Dåligt, Rolig, eller inte. Redigerat 21 Januari 2011 av alexanderice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Du kommer bli bannad. Endast från servern i fråga, väl? jag kan väl inte bli bannad från servrar jag inte varit inne på, eller? Jag använder fusk för att det är roligt.Samma här. Jag använder mig av ett program som heter Leis, och där finns ett "Silent Aim" som är jävla bra. Fungerar, till synes, bäst på nära håll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Du snackar skit och är en idiot :/ Fuska inte, och tror du seriöst själv att folk med WH och AIM? Du kör på fel server.BrutalCSVanilla och Svenska Polare, där har du 3 bra servrar med minimalt fusk.Orkar inte spela på dessa servrar, bara en massa p12:or.Dessutom så är du en idiot om du verkligen inte tror att andra fuskar på 1.6. Hur som helst, fuskar för att det är roligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 22 Januari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 Alltså det är hur många som helst som fuskar på CS, och det märks. Visst, personerna i fråga kan vara riktigt bra, men inte onaturligt bra; d.v.s. fusk. Du snackar skit och är en idiot :/umad, bro? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 22 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2011 (redigerat) Orkar inte spela på dessa servrar, bara en massa p12:or.Dessutom så är du en idiot om du verkligen inte tror att andra fuskar på 1.6. Hur som helst, fuskar för att det är roligt.Märks dock att du inte vet vad du talar om pojk. Dessa servar är Sveriges största CS-Servrar. Alla admins är över 18 och tar hand om 12-åringar som spammar etc, och fuskare försvinner. Ja det fuskas mycket men det är public-lir vi snackar om. Lira PCW istället på EAC3 så hittar du mindre fusk, och btw du är också en idiot :] Alltså det är hur många som helst som fuskar på CS, och det märks. Visst, personerna i fråga kan vara riktigt bra, men inte onaturligt bra; d.v.s. fusk.Fusk kan du la hitta överallt och till alla spel. Du borde lära dig CS till 100% och sluta fuska innan du börjar prata. Kom tillbaka när du vet mer. Redigerat 22 Januari 2011 av ZnK Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 23 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2011 (redigerat) Endast från servern i fråga, väl? jag kan väl inte bli bannad från servrar jag inte varit inne på, eller?Om en admin på servern bannar dig blir du bara bannad på den servern. Men om du blir VAC bannad blir du bannad på alla VAC-Secured servers. Spelar ingen roll om du har spelat på den servern eller inte. Redigerat 23 Januari 2011 av WiipoD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Facemeat Skrivet 25 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2011 Jag tycker att du ska sluta med att fuska för det blir bara dåligt i längden. Spela utan allting som har med fusk att göra och alla recoil configar så lär du dig spelet. När du sedan är bra på CS, tycker jag att du kan fuska för då vet du att du fortfarande är bra om du slutar fuska ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg