Hoppa till innehåll

Har Aldrig Haft En Pojkvän


Layton
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag...

vill ha en pojkvän för att jag tycker om att tycka om någon som känner likadant.

Sen är det så att jag är ju kär i massa killar också.

 

Handla BH, wtf?

okej ni är killar, jag antar väl att killar tänder på big boobs... vissa i alla fall.

...

 

 

Aja whatever, jag har massa killkompisar, dem tycker att jag är skitcool typ som gillar cod och så.

Det finns en kille i min klass som alla tjejer gillar (jag har dock inga känslor för honom)

Han brukar prata om dataspel med mig, pratar jag med killar brukar jag prata om det.

(Förutom en kille i min klass som är galen i rock, han tycker visst om att snacka om Nirvana och Guns N Roses med mig)

men då är det är väl inte så himla romantiskt, även fast killar gillar sånt så tror jag de gillar mer feminina populära tjejer, eller?

 

Freakystyley, jag känner ingen fjortis.

Fjortisar är bara så 2009.

Och lite förort också.

Förresten, tänder killar på långa eller korta tjejer?

Självklart, är man snygg så är det väl ett plus...

Jag vet faktiskt inte om jag är snygg själv.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

"Freakystyley, jag känner ingen fjortis.

Fjortisar är bara så 2009.

Och lite förort också.

Förresten, tänder killar på långa eller korta tjejer?

Självklart, är man snygg så är det väl ett plus...

Jag vet faktiskt inte om jag är snygg själv."

 

Du har inte lärt dig någonting alls i denna diskussion, eller hur?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

okej ni är killar, jag antar väl att killar tänder på big boobs... vissa i alla fall.

Måste säga, vilka killar tänder inte på boobs?

Boobs är ett plus, men för mig är det inte allt

Förresten, tänder killar på långa eller korta tjejer?

Jag föredrar korta tjejer, eller kortare, men det är lite olika

Vissa gillar längre, vissa gillar kortare

Självklart, är man snygg så är det väl ett plus...

Jag vet faktiskt inte om jag är snygg själv.

Du kanske tycker att du inte är snygg, men det är olika

Vissa kanske tycker du är snygg medans andra inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

försök först att bli lite mer vän med den du är intresserad av. i september blev jag dumpad av min flickvän, sen dess har jag försökt bli mer vän med henne genom att vara lite mer humoristisk (hon gillar det). nu för någon vecka sen så gav det resultat, jag frågade chans igen och hon sa ja. därför ska du granska lite mer vad han gillar och försöka bli bättre på dessa sak(er). bara ett tips.

Redigerat av FaKeMyDeath
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

försök först att bli lite mer vän med den du är intresserad av. i september blev jag dumpad av min flickvän, sen dess har jag försökt bli mer vän med henne genom att vara lite mer humoristisk (hon gillar det). nu för någon vecka sen så gav det resultat, jag frågade chans igen och hon sa ja. därför ska du granska lite mer vad han gillar och försöka bli bättre på dessa sak(er). jag är i din ålder och jag har ett riktigt seriöst förhållande. ;)

"Jag frågade chans igen och hon sa ja"

Går du i 3an eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara sig själv och att ha social kompetens är väl det enda sättet att få ett seriöst förhållande?

 

"Det är utsidan som ger insidan en chans, och insidan som ger utsidan sin glans"?

Aningen paradoxal mening som kan tolkas hur man vill, men den är bra att komma ihåg...

 

 

Eller något...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är inte onormalt, jag har aldrig haft en flickvän eftersom jag tycker det är så jävla onödigt innan alla tjejer har mognat. Alla 14 åringar är sådana som GamerFred pratar om, fjortisar, så jag väntar helt enkelt tills kvinnorna i min ålder börjat mogna. Det är helt ditt eget val, bli bara inte ihop med någon för att "du vill ha en pojkvän".

Ja, intala dig själv att det är anledningen till varför du inte haft någon tjej.

 

wall of text
Med det inlägget berättar du indirekt hur lite du vet om förhållanden. Det är sorgligt hur fel du har. Hur kan du uppmuntra henne till att vara någon hon inte är?!

 

Det bästa du kan göra är att vara dig själv. Du vill väl att din pojkvän ska gilla dig för den du är, inte för någon du låtsas vara?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...