Draghguggwhor Skrivet 22 Juli 2012 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2012 Hur står sig den mot Gnex?Tycker inte att det vart nån jätteskillnad när bytte, tycker s3 är lite vassare i en del grejer annars är det inte så stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 9 September 2012 Rapport Dela Skrivet 9 September 2012 Bestämde mig igår för att ge Android en ny chans så jag köpte en S3. Första Androidtelefon som jag faktiskt gillar väldigt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikacuarez Skrivet 11 Oktober 2012 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2012 (redigerat) I am currently using S2 and I am loving it. Redigerat 21 Oktober 2012 av Draghon Reklam /Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Rockar en grymt underskattad lur i form av Motorola Razr. Fortfarande helnöjd med den, allt flyter på bara fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hpnisse Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Galaxy Nexus Android 4.2.1 Skitbra telefon! (tycker jag ;) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 Htc Incredible S med CM 7.2. det ända som inte gillas är de ytterst fula touch-knapparna som inte går att stänga av permanent Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 10 Januari 2013 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2013 iphone :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2013 Nexus 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2013 Nokia 3310 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2013 (redigerat) Har uppgraderat mig till en Sony Ericsson Xperia Arc. Redigerat 15 Februari 2013 av Escain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 27 Februari 2013 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2013 Samsung Galaxy S3 4G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trafikljus Skrivet 7 Mars 2013 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2013 Skaffade mig för några veckor sen en Samsung Galaxy S3, uppdaterade abbonemanget så det enda jag betalade för var det nya abbonemanget (hade innan ett billigare abbonemang, som inte längre finns kvar) Hittils nöjd som bara sjutton! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.