Fjeddo Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Använder typ nästan inga appar men har är iaf mina favoriter: Opera Mini - Sjukt mycket snabbare än den vanliga webbläsaren. Spotify - Skitnajs på bussen till och från skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Räknas de som följde med telefonen så är min favoritapp Musik-appen. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2011 Nedladdat: Robotic Guitarist appInstaller Spel: Papi-spelen Sandroid Unblock Me Alchemy Medföljande najsiga funktioner: Musik ofc E-post Quickoffice (när man får office-dokument via ovanstående) Miniräknare Alarm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 30 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2011 Nedladdat:Robotic GuitaristappInstaller Spel:Papi-spelenSandroidUnblock MeAlchemy Medföljande najsiga funktioner:Musik ofcE-postQuickoffice (när man får office-dokument via ovanstående)MiniräknareAlarmShiftar från olika tider, just nu och totalt: Hasmter Climb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cubone Skrivet 22 April 2011 Rapport Dela Skrivet 22 April 2011 Favvo appen just nu e ju ofc Xperia Play Games Launcher :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Spotify :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raketen Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Unified Remote - Styr datorn genom telefonen. QQ Player - Mycket trevlig mediaspelare som klarar AVI filer. Dolphin Browser HD - Snabb, bra webbläsare, du kan rita figurer för att gå snabbt till olika webbsidor. Battery Indicator - Visar exakta batteriprocenten, ger dig också info om batteriets hälsa. 3G Watchdog - Jag har en gig surf i månaden, den här appen talar om för hur mycket minne du har surfat. Handcent SMS - Bättre än standard smsappen, du får ett pop-up fönster när någon messar dig. Spotify - Kräver premium. Helt underbar app. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Unified Remote - Styr datorn genom telefonen.QQ Player - Mycket trevlig mediaspelare som klarar AVI filer.Dolphin Browser HD - Snabb, bra webbläsare, du kan rita figurer för att gå snabbt till olika webbsidor.Battery Indicator - Visar exakta batteriprocenten, ger dig också info om batteriets hälsa.3G Watchdog - Jag har en gig surf i månaden, den här appen talar om för hur mycket minne du har surfat.Handcent SMS - Bättre än standard smsappen, du får ett pop-up fönster när någon messar dig.Spotify - Kräver premium. Helt underbar app.Hade Handcent Sms förut, men störde mig så mycket på att den vanliga smsappen fortsatte köra så att jag fick kolla smset två gånger hela tiden, vet du om man kan åtgärda det? Är detdära Dolphin gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 10 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2011 Hade Handcent Sms förut, men störde mig så mycket på att den vanliga smsappen fortsatte köra så att jag fick kolla smset två gånger hela tiden, vet du om man kan åtgärda det? Är detdära Dolphin gratis?Gå in i din vanliga sms app - inställningar - sen slår du av aviseringar. Då kommer bara Handcents aviseringar visas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinkosten Skrivet 28 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2011 Mysettings, hantera alla dina inställningar (wifi, ljud, skärmstyrka o.s.v.) GOsms pro, skitsmidig och bra sms-app! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JJespeRR Skrivet 29 Maj 2011 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2011 Unblock Me 3G Watchdog, skitnajs att se hur mycket man har surfat. Handcent appen rekommenderade en kompis, men tog bort det för det var så jobbigt att få 2 sms, för orginal sms grejjen kom upp så jag fick kolla två gånger men nu vet jag hur jag ska göra. Så kanske laddar ner den när jag har ork :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.