Hoppa till innehåll

Favorit Appar


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

  • 4 veckor senare...

Nedladdat:

Robotic Guitarist

appInstaller

 

Spel:

Papi-spelen

Sandroid

Unblock Me

Alchemy

 

Medföljande najsiga funktioner:

Musik ofc

E-post

Quickoffice (när man får office-dokument via ovanstående)

Miniräknare

Alarm

Shiftar från olika tider, just nu och totalt: Hasmter Climb.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Unified Remote - Styr datorn genom telefonen.

QQ Player - Mycket trevlig mediaspelare som klarar AVI filer.

Dolphin Browser HD - Snabb, bra webbläsare, du kan rita figurer för att gå snabbt till olika webbsidor.

Battery Indicator - Visar exakta batteriprocenten, ger dig också info om batteriets hälsa.

3G Watchdog - Jag har en gig surf i månaden, den här appen talar om för hur mycket minne du har surfat.

Handcent SMS - Bättre än standard smsappen, du får ett pop-up fönster när någon messar dig.

Spotify - Kräver premium. Helt underbar app.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Unified Remote - Styr datorn genom telefonen.

QQ Player - Mycket trevlig mediaspelare som klarar AVI filer.

Dolphin Browser HD - Snabb, bra webbläsare, du kan rita figurer för att gå snabbt till olika webbsidor.

Battery Indicator - Visar exakta batteriprocenten, ger dig också info om batteriets hälsa.

3G Watchdog - Jag har en gig surf i månaden, den här appen talar om för hur mycket minne du har surfat.

Handcent SMS - Bättre än standard smsappen, du får ett pop-up fönster när någon messar dig.

Spotify - Kräver premium. Helt underbar app.

Hade Handcent Sms förut, men störde mig så mycket på att den vanliga smsappen fortsatte köra så att jag fick kolla smset två gånger hela tiden, vet du om man kan åtgärda det?

 

Är detdära Dolphin gratis?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade Handcent Sms förut, men störde mig så mycket på att den vanliga smsappen fortsatte köra så att jag fick kolla smset två gånger hela tiden, vet du om man kan åtgärda det?

 

Är detdära Dolphin gratis?

Gå in i din vanliga sms app - inställningar - sen slår du av aviseringar. Då kommer bara Handcents aviseringar visas!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Unblock Me

3G Watchdog, skitnajs att se hur mycket man har surfat.

 

Handcent appen rekommenderade en kompis, men tog bort det för det var så jobbigt att få 2 sms, för orginal sms grejjen kom upp så jag fick kolla två gånger men nu vet jag hur jag ska göra. Så kanske laddar ner den när jag har ork :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...