Ryssfemma Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Jag har ingen iPad, ingen pad överhuvudtaget. Men jag tycker att padsen är bra produkter då de är användarvänliga och fyller en användares behov för mycket. Man ser ju på hur försäljning av laptops minskar och pads ökar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Specifikationerna är ju inte de bästa för iPad 2. http://www.sweclockers.com/nyhet/13608-app...-dubbla-kameror Den är säkert mycket snabbare, men inte särskilt högupplöst. skärm som det gick rykten om. Likadan upplösning som förut. Men om den kostar 4k så kanske man skulle kunna tänka sig en eftersom att jag reser ganska mycket och vill kunna se film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 6 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2011 Jag ska vänta på iPad 3 när den kommer istället för att köpa en iPad 2. När kommer dom att uppdatera skärmen till wide-screen och HD? Det gick många rykten om att skärmen skulle förbättras men det stämde ej. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 7 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2011 (redigerat) Jag kommer lätt köpa 2an. Kommer mest använda den till och kolla film och spela. Hoppas de gör så att man kan jailbreaka den snabbt bara! :) Redigerat 7 Mars 2011 av xXHomerXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 Jag kommer lätt köpa 2an. Kommer mest använda den till och kolla film och spela. Hoppas de gör så att man kan jailbreaka den snabbt bara! :)Inom en vecka kommer det redan finnas jailbreak :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
A16 Skrivet 9 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2011 menar du inte iphod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 10 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2011 menar du inte iphod?nej iPad, en surfplatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 15 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2011 Har iPad, praktisk och rolig :) Soft med större skärm om man ska surfa lite innan man lägger sig ist för att krångla med en miniskärm som iphone/ipod! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 Inom en vecka kommer det redan finnas jailbreak :Pdet kom ett jailbreak efter 3 dagar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 26 April 2011 Rapport Dela Skrivet 26 April 2011 så jävla surt igår, var inne på Digital Inn och skulle köpa en iPad 2, vit 32GB wifi. men de hade bara en kvar inne, och det var en 16GB med 3G... så nu måste jag vänta ännu längre på att den ska komma till butiken innan jag får den... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mcrjj Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Någon som har haft nytta av sin Ipad på jobbet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 Juli 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2011 Någon som har haft nytta av sin Ipad på jobbet?Har haft väldigt stor nytta av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.