GangstaLean Skrivet 31 Januari 2011 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2011 Du kan alltid träna genom att smyga runt på banan och "seeka" dig fram på motståndarna, vet inte riktigt hur man ska förklara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 1 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 (redigerat) Kan skicka om ett tag, vill du köra d2unlimited?Det kan jag göra. men skicka PM med alla bra servrar du gillar, förutom WC3 och zm. Redigerat 1 Februari 2011 av Laserturk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 D2 är min favorit :D Har du någon bra d2 dm-server? Kan du typ posta IP't så kan jag adda den servern isåfall?Vanilla BrutalCSPlayzeek - Säkrast mot fusk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 1 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 VanillaVäldigt bra server, fan att jag han bli bannad från den innan jag lade av med fusket. Finns det typ någon DM server många spelar på? Jag såg att gamezeeks var ingen inne på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 1 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2011 Allt du kan göra är att nöta nöta och nöta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kallaspuffar Skrivet 3 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2011 Allt du kan göra är att nöta nöta och nöta.Köp headset Ljudet är A och O. Lär dig snipe ställen och spraya under det du vill träffa eller hur man säger. långa avstånd kör 3skott itaget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Köp headset Ljudet är A och O. Lär dig snipe ställen och spraya under det du vill träffa eller hur man säger. långa avstånd kör 3skott itagetNej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 (redigerat) Nej.Så om du sprayar för allt du är värd mitt på motståndaren så träffar du? (Detta menas inte när man är en meter framför/bakom motståndaren) :_ Redigerat 5 Mars 2011 av Nomatic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 5 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2011 Hur kan man bli bra på något överhuvetaget..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg