lolkfezt Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Du kan inte flasha kortet till 6990 om det är det du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellonen Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Nej jag menar om moderkortet är kraftfullt nog att klara 6990 om jag nu skulle få för mig att skaffa ett sånt i framtiden. Men hur flashar jag 6950 -> 6970 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Självklart, varför skulle moderkortet bry sig om vilket grafikkort du använder? Har inte följt med i tråden så vet inte hur det ligger till med nätaggregatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellonen Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 600w så jag kanske måste uppgradera det senare men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 11 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Ska du ha en Radeon HD6990 så kan du räkna med att det kommer låta lite, iaf, PSU (Nätagget) kommer klara det, så du behöver inte ändra, om du nu inte... tjaa... skule köra den i CF.... Hur du flashar?, Google finns av en anledning, Men men.... Varsågod ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellonen Skrivet 11 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2011 Tack så mycket! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Eller så följer du den här guiden som jag gjorde, med resultat. http://www.techpowerup.com/articles/overclocking/vidcard/159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellonen Skrivet 17 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 http://www.inet.se/kundvagn/visa/292136/2011-03-17 Vilka kablar är det som behövs för att koppla DVDn och HDDn till moderkortet? Sata eller Esata, ge gärna en länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 (redigerat) ESata används nästan alltid utanför datorn... Använd SATA till hdd:n... Köp en IDE DVD. Om inte det går för sig, en SATA: Redigerat 17 Mars 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 (redigerat) Varför en IDE DVD? Vi lever på tvåtusentalet, SATA är uppfunnet. Redigerat 17 Mars 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamesDean Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 ESata används nästan alltid utanför datorn... Använd SATA till hdd:n... Köp en IDE DVD. Om inte det går för sig, en SATA:Varför IDE dvd? Ser verkligen ingen anledning till att ha en tjock ful kabel i datorn istället för en mindre SATA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 17 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2011 (redigerat) Många (Som jag själv) Gillar helt enkelt inte att ta SATA portarna för optiska enheter. Mer en smaksak, sen så har jag bara 4SATA portar, med 3 hårddiskar + 2 DVD brännare. = IDE porten används. Redigerat 17 Mars 2011 av QuinnoX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.