Laserturk Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 (redigerat) Ja, skall man tro på det som står i denna länk eller är det bara en hög trams? Vad tror du? http://money.msn.com/top-stocks/post.aspx?...bc-9d4c2e72e74f Receptet är ju värt flera hundra miljarder, om det ens räcker, så det är föga troligt att detta är sant. Redigerat 16 Februari 2011 av Laserturk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Det är sant, ganska sjukt ändå. Då kan man göra egen Coca Cola. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Dags att plocka fram kemikittet, då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Omg! :D Äre alkohol i den? :P eller är ja blond? :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Köper hellre en 2L Cola för ~20 kr än att stå hemma och slösa min tid på att försöka göra egen cola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Köper hellre en 2L Cola för ~20 kr än att stå hemma och slösa min tid på att försöka göra egen cola.Word på den. Med tankens teknik har man kunnat analysera innehållet så det här spelar inte någon roll nästan, bara publicitet handlar det om. Alla vet att Coca Cola innehåller socker socker socker socker, och att folk ska klaga på att det innehåller ynka alkohol bör tänka på att rent socker i flytande form som coca cola är lika skadligt. Det är rena insulinduscharna efter bara 33cl Coca Cola.Jag tycker ändå Coca Cola gör den bästa cola drycken av alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 17 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Köper hellre en 2L Cola för ~20 kr än att stå hemma och slösa min tid på att försöka göra egen cola.Quoted for truth. Jag tycker som du, jag köper hellre en flaska cola och avnjuter den än att försöka mig på att göra egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 (redigerat) Rix FM Morgonzoo försökte göra Coca-Cola igår men det blev inte så lyckat, haha. Enligt programledaren hade de i alla ingredienser som publicerades på den hemsidan. Redigerat 17 Februari 2011 av woody Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Nice, men jag tror inte att många kommer palla att göra cola. Jag skulle fan köpt coca cola i en butik eller något, tror också att det skulle vara ganska dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 För Expressen kostade Coca Cola 59kr litern att få fram med receptet. Jag tror en del privata Restaurang gymnasier kommer prova det här veckor framöver för sina elever ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Jag tror att det är fej... Vafan, vem bryr sig? Kan man bry sig mer över ett jävla recept på en dricka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 17 Februari 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2011 Jag tror att det är fej... Vafan, vem bryr sig? Kan man bry sig mer över ett jävla recept på en dricka?Snälla lilla Raptomex! Coca Cola är inte bara "en dricka", det råkar vara en av världens bäst säljande och mest populära drycker i världen! En dryck vars recept är värt åtskilliga tusentals miljarder, om det ens räcker; med tanke på hur populärt det är och hur känt det har blivit sen 1800-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.