Hoppa till innehåll

Droger


Laserturk
 Dela

Rekommendera inlägg

Du accepterar knappast med folk som har en liberalare syn på droger, vem fan är du att kalla någon intolerant?

 

"Du ska alltid komma med argument", ja vafan, spring och göm dig under en sten om du är så allergisk mot ny information.

OMG, och vad är ditt problem? Vi fattar du drogade i dig droger, big deal. Jag tycker droger är värst, punkt slut. Haru problem med det? Och sen när accepterade jag inte folks syn på droger? Jag sa till MisterX, gillar du droger, använd dom då, behöver inte argumentera om att det är bra, på nåt sätt. Redigerat av Skelzor
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMG, och vad är ditt problem? Vi fattar du drogade i dig droger, big deal. Jag tycker droger är värst, punkt slut. Haru problem med det?

Jag har inget problem med dina åsikter, jag har ett problem med hur du behandlar folk som inte tycker samma sak som dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inget problem med dina åsikter, jag har ett problem med hur du behandlar folk som inte tycker samma sak som dig.

Hur har jag behandlat dom dåligt? Jag sa bara att folk har olika åsikter, han argumentarar ju med andra. Kanske ska sluta lägga mig i, men man ska acceptera andras åsikt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur har jag behandlat dom dåligt? Jag sa bara att folk har olika åsikter, han argumentarar ju med andra. Kanske ska sluta lägga mig i, men man ska acceptera andras åsikt.

Aså MisterX, vad är ditt problem? Om Layton tycker droger är dåligt, vilket jag ochså gör. Så låt hon göra det. Du ska alltid komma med argument, gillar du droger? Go ahead, använd dom.

Du frågar om han har ett problem för att han diskuterar hur pass skadligt cannabis är. Sen gnäller du om att han kommer med argument. (Kom han med ARGUMENT i en DEBATT??!) Vi fattar att du ogillar droger. Men du vill ju inte acceptera fakta eller ens diskutera kring det samtidigt som du går till angrepp när någon inte tycker som dig.

 

Och sen när accepterade jag inte folks syn på droger? Jag sa till MisterX, gillar du droger, använd dom då, behöver inte argumentera om att det är bra, på nåt sätt.
Här säger du emot dig själv. Du accepterar folks syn på droger, men vill inte veta av dem? Ok. Dessutom verkar du ju tro att bara för att man argumenterar för personligt ansvartagande och rätten till sitt eget liv så knarkar man. Redigerat av Whore
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du frågar om han har ett problem för att han diskuterar hur pass skadligt cannabis är. Sen gnäller du om att han kommer med argument. (Kom han med ARGUMENT i en DEBATT??!) Vi fattar att du ogillar droger. Men du vill ju inte acceptera fakta eller ens diskutera kring det samtidigt som du går till angrepp när någon inte tycker som dig.

Här säger du emot dig själv. Du accepterar folks syn på droger, men vill inte veta av dem? Ok. Dessutom verkar du ju tro att bara för att man argumenterar för personligt ansvartagande och rätten till sitt eget liv så knarkar man.

Men snälla lägg av ok folk har sitt eget liv och det måste ni aceptera. Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Aså MisterX, vad är ditt problem? Om Layton tycker droger är dåligt, vilket jag ochså gör. Så låt hon göra det. Du ska alltid komma med argument, gillar du droger? Go ahead, använd dom.

Detta forumet är till för att diskutera, det är meningen att han ska komma mer argument.

Om du inte gillar det, lämna debattforumet.

 

Snälla, gå tillbaks till topic nu.

Redigerat av FreakyStyley
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta forumet är till för att diskutera, det är meningen att han ska komma mer argument.

Om du inte gillar det, lämna debattforumet.

 

Snälla, gå tillbaks till topic nu.

Men alla som lämnar topicen kommer med argument som inte stämmer. Alla som inte har något vettigt att skriva lämna debattforumet Redigerat av CharlesIngvar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hallå...

Snälla.

MisterX, jag har inget emot dig och dina åsikter, visst det råkade nu vara JÄVLIGT svårt att diskutera med dig, jag hoppas dock att du respekterar mina åsikter, jag respekterar dina.

Whore och Skelzor, börja inte bråka nu. Jag tror att Skelzor respekterar andras åsikter med, men man ska komma med argument ändå ju. Whore, bli inte så sur.

MisterX, bara så du vet, så tycker jag om dig :)

Även om våra åsikter var otroligt olikal, hehe.

 

OnT: Jag gillar inte droger, jag tycker inte att man ska göra vad man vill med kroppen när det skadar andra och sig själv, det är bra som det är. Alkohol och tobak borde förbjudas, speciellt tobak, men det blir svårt.

Tror att jag lämnar tråden för tillfället nu.

MisterX, jag tror vi uppnått målen för denna debatt (säga våra åsikter? Komma med argument? Hmmm...)

Hej då.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag hittade en artikel om hur heroin-beroende som inte kan på tag på sitt heroin istället kokar ihop en drog som kallas "krokodil". Namnet kommer ifrån att huden ruttnar och blir sträv, till slut ser man benen på personerna.

http://www.independent.co.uk/news/world/eu...es-2300787.html

"You're dreaming of heroin, of something that feels clean and not like poison. But you can't afford it, so you keep doing the krokodil. Until you die."

Att ge dem heroin skulle vara bättre på alla sätt.

Varning: mycket stötande bilder i denna länk.

 

Sånt ska man hålla sig borta ifrån :| Det går inte att dra likheter mellan det där och cannabis.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...