Ceto Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 (redigerat) Tjenare nu är det så att jag har fått tag på 10 WoW Cataclysm CD Keys. Ni måste ha alla expansioner. CD Keyen är bara till Cataclysm. Ni måste ha följande: WoW Standard edition Wow The burning crusade WoW Wrath of the lich king ------------------------------- Wow Catalysm ------------------------------- CD KEYS: 6JGDPYBVTHGNXDPEWVXT2DNRNN D7FH8WMTXNC4NFJRCBF2YRGFMP KZ8NCPPYXF99KYPG424X9GGHZM R4Z6RRPBKNFFJTVW24MPCCMXTK Z6EC4ZX4DM7K8HKKP7EXG4XK9F 2NBNKWZ8NFDCNRMPZXXE4FVK6F DFC8W9VNGKRVNDKHGFG6KDPXBG GK4G4FFP28RHM4PP8MYCFFWTJZ X6Y6FNTKDJN6B8JCGYGFT96GGV X7Y9RTHH898YVMTEWCY8XNB7CW --------------------------------- Först till kvarn som aktiverar dessa koder. Jag tar inge ansvar för vad som händer... OBS! Det kan finnas en risk att ni blir bannade. Tänk igenom innan ni aktiverar dessa koder. Om ni verkligen vill riskera era accounts. ---------------------------------- Säg gärna till om det fungerade! MVH Ceto! :) EDIT: OBS! MODERATORER! KOM IHÅG ATT DET HÄR ÄR BARA GIVEAWAY! Redigerat 1 Mars 2011 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Var ifrån har du fått dem? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Det var en bug som gjorde att man fick köpa exakt allt i blizzard store, dvs 6 månader membership, transfer etc etc. Jag utnyttjade det, men fuck det, blir bannad nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Vad jag vet så har alla som använt buggen blivit bannade, även main accounts. Skulle avråda från att någon använder dessa om ni inte har något skräpaccount som ni inte bryr er om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Jag har också använt den buggen. :) Jag köpte Starcraft 2, Diablo 2, World of Warcraft, World of Warcraft Burning Crusade, World of Warcraft Wrath of the Lich King, World of Warcraft Cataclysm från deras onlinebutik. Jag har inte blivit bannad ännu. Var det den här buggen som du använde dig av, http://www.hackforums.net/showthread.php?tid=1081608? Det är säkert postat på flera andra ställen också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Jag använde det tyvärr på mitt main account. Dum som jag var lyssnade jag på en kompis som sa att man kunde få gratis grejer. Köpte bara en race change så jag hoppas att om jag blir bannad så är det bara betala av dom pengarna jag blir skyldig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 1 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2011 Jag använde det tyvärr på mitt main account. Dum som jag var lyssnade jag på en kompis som sa att man kunde få gratis grejer. Köpte bara en race change så jag hoppas att om jag blir bannad så är det bara betala av dom pengarna jag blir skyldig.Jag tvivlar på att du blir bannad, själv fick jag bara några e-mail om att betalningarna inte gick igenom, och allt togs bort från accet, det blev inte bannat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Jag tvivlar på att du blir bannad, själv fick jag bara några e-mail om att betalningarna inte gick igenom, och allt togs bort från accet, det blev inte bannat.:_ Finns en stor risk att man blir bannad, så bara för det inte hände för dig så kan det fortfarande hända för andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Mjo, men då igen sa de flesta på Flashback att samma sak hände för dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Mjo, men då igen sa de flesta på Flashback att samma sak hände för dom.Så om det inte nämns på Flashback så tvivlar du på det? Låter.. konstigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Nej, men om det händer på majoriteten på Flashback (Och alla andra forum där det har nämts hur man gör också, för den delen.) så kan man ju säkert anta att det är det som händer för majotiteten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 2 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2011 Eller så är det så att Blizzard inte har hunnit banna alla än? Att betalningen inte gick igenom och att spelet därför tas bort får man väl även om man inte utnyttjar buggen, utan bara failar på betalningen. Antagligen så kommer de göra en käck liten utredning och sen banna folk. Jag hade nog inte ropat hej riktigt än. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg