lolkfezt Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Hur vet du vem Dave37 är?Hmm, när sa jag att jag vet vem Dave37 är? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Hur vet du vem Dave37 är?Han är CrazyCake, tidigare troll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Han är CrazyCake, tidigare troll.Börjar bli smått förbannad på folk som påstår detta. Ge mig ett bevis på att jag är CrazyCake dårå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 (redigerat) Börjar bli smått förbannad på folk som påstår detta. Ge mig ett bevis på att jag är CrazyCake dårå?Dina kommentarer i CrazyCakes gästbok säger allt. Vem skulle annars säga att han är snygg och cool? Det är ett tillräckligt bra bevis för att avslöja dig. Du svarade heller inte vilken relation du har med "honom" i mitt PM utan enbart "Min relation till CC? Jag står honom väldigt nära. VÄÄÄÄÄLDDDIIGT." Redigerat 18 April 2011 av woody Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Dina kommentarer i CrazyCakes gästbok säger allt. Vem skulle annars säga att han är snygg och cool? Det är ett tillräckligt bra bevis för att avslöja dig. Du svarade heller inte vilken relation du har med "honom" i mitt PM utan enbart "Min relation till CC? Jag står honom väldigt nära. VÄÄÄÄÄLDDDIIGT."Jaså, bara för att jag tycker att han är snygg och cool så måste jag vara han? Men k, då vet jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Jaså, bara för att jag tycker att han är snygg och cool så måste jag vara han? Men k, då vet jag.Tänker du svara min fråga eller? Vilken relation du har till honom? Får be admin att jämföra dina IP Addresser om du nu inte använder en proxy. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 (redigerat) Tänker du svara min fråga eller? Vilken relation du har till honom? Får be admin att jämföra dina IP Addresser om du nu inte använder en proxy.Varför vill du veta det? Det har du absolut inte med att göra. Men be admin göra det du. Så slipper du smutsa ner tråden ännu mer med ditt skitsnack. Redigerat 18 April 2011 av lolkfezt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kowalski Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Öhm, bara för att störa lite. Något nytt om de avstängda medlemmarna ? Vafan kommer hända med de. & ja, jag är PussyCat. Var en efterbliven idiot & råkade skapa två konton efter varandra. (Kolla medlemsnummer) Ciao. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 19 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Öhm, bara för att störa lite. Något nytt om de avstängda medlemmarna ? Vafan kommer hända med de. & ja, jag är PussyCat. Var en efterbliven idiot & råkade skapa två konton efter varandra. (Kolla medlemsnummer) Ciao.Vad jag vet är dem bannade och borttagna. Så dessa konton kommer aldrig tillbaka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst KawaiiNekoFTW Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Vad jag vet är dem bannade och borttagna. Så dessa konton kommer aldrig tillbaka.http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=36351http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=7291http://www.fuska.se/forum/index.php?showuser=45673 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Börjar bli smått förbannad på folk som påstår detta. Ge mig ett bevis på att jag är CrazyCake dårå?Du gav mig din MSN, samma namn som i Steam och jag minns att CrazyCake (du) hette så. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Ni fansboys kan lägga av nu. Lolkfezt om du nu inte är CC så varför tar du då åt dig så förbannat?.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg