ralle97 Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Hej! Vilka filmer/film har du gråtit av? Endast seriösa svar!!!! Mina: Älskamig är nog den enda då jag oftast inte ser sådana filmer man kan gråta av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Fäller alltid en tår i slutet av Konungens Återkomst. Manligt, huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 En riddares historia. När han återförenas med sin far. Alltid en liten tår där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Stitch(?) 2 är den enda filmen jag gråtit av som jag minns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 [bBBBBBB]LEJONKUNGEN[/bBBBBBBBB] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Jag måste då säga The Green Mile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle97 Skrivet 12 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2011 Oh, En sak till!!! Till er som inte sett ÄlskaMIG, Kolla på den!!! Den finns på youtube i 6 delar första delen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Dancer in the Dark Breaking the Waves (Lars Von Trier har den effekten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 The Green Mile Up (ja, det har jag) The Last Samurai Finns säkert fler, men inga jag kommer på just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raeven Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 (redigerat) I slutet på hela Band of Brothers serien, 10:de avsnittet, i slutet. "Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said no, but I served in a company of heroes" Så kungligt. Redigerat 13 Mars 2011 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pomegranate Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Första gången jag såg The Green Mile gick jag i 3an ,bölade i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Connection Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Aldrig slängt en tår från ögat av en film då jag vet att det är fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.