Raeven Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Aldrig slängt en tår från ögat av en film då jag vet att det är fake.Ojojoj, coolingen här! Du bryter väl benet och ler ändå? Eller hur är det? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Tror inte jag har gråtit till någon film, möjligtvis när jag var mindre. Finns väldigt många filmer som har berört mig känslomässigt, men jag är inte typen som gråter "öppet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Grät nästan lite av Braveheart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Försoning fick mig att gråta. men nu när jag tänker på det så var det inte värt det. Slutet på Professor Layton and the Lost Future (ja, det är ett spel sorry) är det nog sorgligaste. Fick mig inte att gråta men jag mådde dåligt i tre dar efteråt :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Diminished Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Ti..Fucking tanic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Finns en del filmer som har berört mig, men har faktiskt aldrig börjat gråta. Dock så är vissa Disney filmer så jävla sorgliga :( Kommer ihåg när jag såg wall-e, var nära på att börja gråta :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Click,sorglig :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Fäller alltid en tår i slutet av Konungens Återkomst. Manligt, huh?Jag med faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Whore Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 Elefantmannen :( Och The Royal Tenenbaums. De som sett den vet vilken scen jag syftar på.. speciellt med Elliott Smiths musik i bakgrunden blir det svårt att hålla tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 kan tyvärr bara komma på en och det är Wall-e Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 13 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2011 (redigerat) Inte en enda hittills vad jag minns, känns i och för sig inte som om jag sett en särskilt sorglig film på länge heller. Redigerat 13 Mars 2011 av Collez Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2011 Dead Man Walking. Sorglig jävla film det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.