Hoppa till innehåll

Mobbad


Rekommendera inlägg

  • Svar 31
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

min eng/so lärare mobbade mig i 5an så jag rog en mugg och slog henne i huvet hårt som f*n.

 

mina kompisar tycte det va bra men lag ftck mycket skäll av den kärringen

En lärare mobbas? Haha! Kom och säg det igen när min skalle sprängs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Om en lärare mobbas kan man stämma läraren och läraren få aldrig jobba mer på en skola.

Bara det att mobbning brukar vara väldigt svårt att bevisa...

 

Min flickvän blir mobbad av sin Fysiklärare och får lägre poäng på alla grejer hon gör även om hon svarar likadant som andra. Hon har gått till rektorn och allting men eftersom att hon är den enda som är utsatt finns det inte fler som klagar så det är svårt att få något att hända...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snälla kan någon hjälpa mig!!!???

första veckan efter sportlovet fick jag reda på att min före detta bästis inte gillade att vara med mig och då hade han och min fiende sagt att dom skulle vara taskiga så att jag inte var kompis med honom längre. "bästisen" hade inte gjort så mycket men min fiende kom ganska ofta med taskiga kommentarer och ville inte att jag skulle vara med mina andra kompisar. (vi är ett gäng) och nu vet jag inte riktigt om jag kan lita på mina andra kompisar i gänget heller. en av dom är jag ganska säker på att han fortfarande var min kompis. men det finns ju två till som jag inte vet plus dom två taskiga. jag vill helst inte berätta det för mina föräldrar eller byta skola. men jag gör det snart om det inte blir någon ändring.

 

hjälp mig jag mår jätte dåligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

Om det inte hjälper med och skita i dom, ta upp det med Lärarna ,Rektorn och familjen o.s.v är inte mobbing olagligt? Jag har för mig att de gjorde en lagändring om det någon gång när jag gick i högstadiet.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...