A16 Skrivet 1 April 2011 Rapport Dela Skrivet 1 April 2011 Skrattar man inte utan att ljuga har man hjärta av sten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 April 2011 Rapport Dela Skrivet 2 April 2011 Skrattar man inte utan att ljuga har man hjärta av sten.Nej, man har annorlunda humor än dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 13 April 2011 Rapport Dela Skrivet 13 April 2011 Inte alls roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImCasualGamer Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Faller alltid på gamla gubbens skratt. ^_^ Det är bara för härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 Haha, såg inte hela utan bara bebisen i början. Kunde inte hålla mig för gubbens skratt. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 15 April 2011 Rapport Dela Skrivet 15 April 2011 Bara jag som inte ser någon video? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mumutio Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Efter en minut var den bara jobbig, så nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muggebigge Skrivet 25 April 2011 Rapport Dela Skrivet 25 April 2011 Efter en minut var den bara jobbig, så nej...Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Skrattar man inte utan att ljuga har man hjärta av sten.Har sett den förut och är väldigt trött så det var inte så svårt. Vad som jag har väldigt svårt att tänka mig att någon skulle kunna låta bli att skratta åt (om man inte har sett den väldigt många gånger) är laddergoat: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2011 Den som klarar detta är fan med Grym :PBörjade le då den svarta skrattade, började skratta åt gubben efter det. 2.03 och framåt vart filmen bara irriterande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stakc Skrivet 15 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2011 Småflinade lite när negern skrattade, Annars vare inte ens kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 16 Augusti 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2011 Nä, har sett den alldeles för många gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.