sourz Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Tja ja råka trycka på en knapp när ja spelade i nån server (super-hero) ja tror att det var f11 eller nåt men iaf när ja tryckte på den så blev typ några saker osynliga nån som vet hur man fixar? BTW:mitt namn ändrades hela tiden till BanMe4Eater! Nån som vet hur man kan ändra från vänster till höger hand? ja har provat cl_righthand 1 men de funkar inte och bara kniven är på höger sida här e en bild : Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 För att byta till höger så trycker du på H In-Game och trycker på Help/Hjälp. Därifån borde du klara dig själv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 22 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 22 Mars 2011 Skrivskydda din config nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sourz Skrivet 26 Mars 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 config mappen är skrivskyddad och jag har redan provat att trycka "H" ingame o bytt till höger hand inget funkar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 26 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2011 Du kör inte med software väl? När jag hade det på min gamla stenåldersdator så funkade inte righthand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fjeddo Skrivet 27 Mars 2011 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2011 Du kör inte med software väl? När jag hade det på min gamla stenåldersdator så funkade inte righthand.På bilden ser det faktiskt ut som software. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 April 2011 Rapport Dela Skrivet 14 April 2011 (redigerat) hud_draw 1, skriv det i console. Redigerat 14 April 2011 av Ceto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg