Ryssfemma Skrivet 17 April 2011 Rapport Dela Skrivet 17 April 2011 Modsen har också ett liv utanför fuska/ - Internet. Sen om man är mod betyder det inte att man ska diskutera varje ämne, det innebär att du har koll på att regler följs, att du bekräftar nyheter och att du bemöter frågor ifrån medlemmar. Sen om en mod vill delta i en diskussion om något ämne är det upp till den. /Ryssfemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Qruzie Skrivet 18 April 2011 Rapport Dela Skrivet 18 April 2011 Visst, jag anser också att man bör göra något åt detta. Att ha 2 inaktiva mods låter inte vettigt för fem öre. Å andra sidan vi mods som är aktiva klarar mycket gott och väl med att sköta sidan så i nuläget behöver vi inte riktigt fler mods. Sedan att samma medlemmar dyker upp i de flesta diskussioner som har med fuska.se's utveckling att göra börjar bli irriterande. Dessa medlemmar som har blivit bannade har även blivit det av jävligt vettiga skäl. Dem fick flera chanser att bättra sig, men dem gjorde inte det. Nånstans får det vara nog. Fuska.se har ett regelsystem som varje medlem ska följa, gör man inte det så får man ta konsekvenser. WASD är ett exemplar på det, han varken gillade reglerna eller följde dem och för att vara medlem här så ska man följa reglerna. Jag gillar inte att lägga ut min tid på onödigt arbete, dessa medlemmar var onödigt arbete och jag är bara glad att dem är borta.Ja eller hur modsen klarar detta hur bra som hellst!Så inget snack om att det ska vara mer mods.Bra att många följer reglerna nu. (som jag har sett det!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Intense Skrivet 24 April 2011 Rapport Dela Skrivet 24 April 2011 Tycker som andra. Byt ut/ta bort inaktiva mods. Och klart man vill ha tillbaka spelhörnan! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 29 April 2011 Rapport Dela Skrivet 29 April 2011 Ser bara Rapto som är aktiv, borde skaffa några nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.