woody Skrivet 19 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Kände att du inte riktigt visste om detta, även om jag redan hade berättat det för dig. Så jag vart ju tvungen. Och som jag har sagt förut, ge mig ett jävla bevis eller sluta kalla mig CC.Kan du sluta spamma ner min tråd? Om du vill säga något så gör det via PM. Och jag kommer inte att sluta kalla dig CC förrän du har bevisat att du INTE är CC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Kan du sluta spamma ner min tråd? Om du vill säga något så gör det via PM. Och jag kommer inte att sluta kalla dig CC förrän du har bevisat att du INTE är CC.vi spammar din tråd hur mycket vi vill jag gillar inte dig och har aldrig gjort och kommer aldrig göra ditt troll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 19 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 vi spammar din tråd hur mycket vi vill jag gillar inte dig och har aldrig gjort och kommer aldrig göra ditt trollSen när blev jag ett troll? Gillar inte dig heller då du är så långsint och inte kan förlåta mig för att jag kallade dig och flera andra småbarn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CharlesIngvar Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Sen när blev jag ett troll? Gillar inte dig heller då du är så långsint och inte kan förlåta mig för att jag kallade dig och flera andra småbarn.du är bara ett stört troll som gillar att förstöra trådar och spamma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 19 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 du är bara ett stört troll som gillar att förstöra trådar och spammaVilka trådar har jag förstört / spammat då? Ge mig länkar till de trådarna i så fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Go Woody. CharlesIngvar, snälla dra. Du börjar gå en på nerverna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Du är cool, som en veteran här på fuska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Breathless Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Hatar dig =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woody Skrivet 19 April 2011 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Hatar dig =)Har inte sett dig här så många gånger tidigare men du verkar vara en schysst typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Har inte hittat en anledning att inte gilla dig, vilket är en bedrift på en anonym sida. Så ja, du är helt okej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolkfezt Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Respekterar dig! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 19 April 2011 Rapport Dela Skrivet 19 April 2011 Vet inte vem du är men du verkar jobbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg